| Blaber

logo

Co łączy Wrocław, Kraków i Warszawę?
case Accor Hotels

Często promocja konkretnych ofert nie jest łatwa, nawet jeśli są one bardzo korzystne. Reklama natywna ma tą przewagę nad tradycyjnym marketingiem, że za jej pomocą możemy inspirować do skorzystania z usługi lub kupienia produktów za pomocą organicznej komunikacji, tworząc popyt tam gdzie go wcześniej nie było.

9%
CTR w social media dzięki organicznym udostępnieniom

20%
przeklików z artykułu na odpowiednio dobrane sekcje strony klienta

7 min
wyniósł średni czas na artykule

Realizacja

Na bazie własnego researchu i rozmów z marką zidentyfikowaliśmy potencjalnie najlepsze motywatory oraz sposoby na ich przekazanie, dopasowaliśmy komunikację do przygotowanych person i grup docelowych. Wszystko to wykorzystaliśmy do przygotowania jednego artykułu zawierającego optymalną proporcję merytorycznych treści i CTA kierujących na mobilną stronę klienta.

Wykorzystane materiały

Artykuł na Blaber.pl

Celem artykułu była  inspiracja do odwiedzenia jednego z trzech polskich miast i wzięcia udziału w konkretnych, ciekawych wydarzeniach. Nieprzypadkowo miasta i terminy pokrywały się z możliwością skorzystania z atrakcyjnej oferty Accor Hotels, o czym informowaliśmy czytelników, umożliwiając im niemalże natychmiastową rezerwację kierują w odpowiedniej sekcji strony klienta. Ponieważ celem była aktywizacja użytkowników mobilnych zastosowaliśmy krótką i konkretną formę przekazu.

Post social media

Artykuł był dystrybuowany głównie za pomocą social media. Przygotowaliśmy post wykorzystując efektowną grafikę oraz tekst opisujący tematykę artykułu i mocno zachęcający do jego przeczytania. Dzięki natywnej formie przekazu udało nam się wygenerować dużą liczbę reakcji i komentarzy, a co najważniejsze – udostępnień organicznie zwiększających zasięgi.

Wyniki

W trakcie kampanii optymalizowaliśmy na bieżąco efektywność artykułu i jego dystrybucji, wprowadzając odpowiednie korekty aż do osiągnięcia satysfakcjonujących wyników.

  • Post social media przygotowany tak aby wygenerować efect social-sharing, dzięki czemu CTR wyniósł aż 9%,
  • dzięki odpowiedniej proporcji merytorycznej zawartości i linków osiągnęliśmy 20% współczynnik przekliku na stronę klienta,
  • miarą dużego zaangażowania był średni czas na artykule, który wyniósł ponad 7 minut.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies. Kontynuacja przeglądania oznacza zgodę na ich stosowanie. Polityka cookies

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close