- Blaber
jeść regularnie

Eksperci w żywieniu – case Body Chief

Body Chief to pasjonaci zdrowego trybu życia, świadczący usługi cateringu dietetycznego. Swoją wiedzą i długoletnim doświadczeniem w kwestiach zdrowego żywienia chcą się dzielić z innymi, pozycjonując się jako eksperci w kwestiach zdrowego żywienia.

3,17%
Odbiorców kliknęło w link

7:59
Średni czas spędzony na artykule

100%
Pozytywnych reakcji na artykuł w mediach społecznościowych

Historia

Body Chief każdego dnia walczy o to, by jeszcze wyżej podnosić sobie poprzeczkę i zaskakiwać swoich klientów niepowtarzalnymi doznaniami kulinarnymi. Chce nie tylko dostarczać wysokiej jakości dietetyczne posiłki, ale też zarazić pasją do zdrowego odżywiania. Pokazać jak żyć zdrowo i smacznie, pomóc osiągnąć wymarzone cele, a także uświadomić jakie to może być satysfakcjonujące!

Cele

Aby zyskać zaufanie potencjalnych klientów, marce Body Chief zależało na pokazaniu, że zdrowe i dietetyczne żywienie to dla nich chleb powszedni. Wspólnie z nimi szukaliśmy najlepszego sposobu opowiedzenia na czym polega ich usługa, czym różni się od konkurencji, jednocześnie przekazując swoją wiedzę ekspercką dotyczącą prawidłowego odżywiania.

Rozwiązanie

Na potrzeby kampanii powstała seria artykułów, dotyczących regularnego żywienia, zalet diety wegetariańskiej, czy faktów i mitów dotyczących wpływu żywienia na odchudzanie. Artykuły były mocno merytoryczne, skupione na prezentacji marki jako eksperta w żywieniu i doskonałe źródło porad dietetycznych. Materiały były promowane za pomocą kanałów społeczności Blaber do odpowiednio dobranych grup celu w miastach, w których Body Chief świadczy usługi cateringowe.

Wyniki

Dzięki naszym działaniom, marka Body Chief zrealizowała swoje cele, poprzez informowanie o swoich usługach w odpowiednio dobranych grupach docelowych, jednocześnie oferując ze swojej strony porady dla potencjalnych klientów pozycjonując się jako ekspert w dziedzinie dietetycznego żywienia.

  • 3,17% – dobrze dobrana grupa docelowa i jej zainteresowaniu tematem wygenerowały wysoki współczynnik kliknięć w artykuły.
  • Średnio 15 tysięcy unikalnych odsłon artykułu.
  • Prawie 8 minut średniego czasu na artykule.
  • 100% pozytywnych reakcji na posty w mediach społecznościowych.
  • Wzrost wizyt na stronie podczas kampanii i w okresie po niej następującym o 34,6%