| Blaber

cover

Nowa galaktyka, nowe możliwości – case EA

W związku z premierą nowej gry Electronic Arts, Mass Effect: Andromeda przygotowaliśmy miesięczną kampanię opartą o artykuły, quizy i materiały wideo, których jedynym celem było wzbudzenie hype’u i niecierpliwego oczekiwania na grę, poprzez stopniowe przekazywanie nowych szczegółów dotyczących tej wyjątkowej produkcji.

60 000
osób wykonało akcję w social media

70%
kompletnych wypełnień quizu

5 min
wyniósł średni czas na najlepszym artykule

Realizacja

Naszą komunikację oparliśmy o różnorodne materiały (artykuły, wideo i quiz), autorów i miejsca publikacji. Zbudowaliśmy zespół redakcyjny wspierając się autorami tworzącymi multiblog – Planeta Gracza.

Tematyka artykułów była dobrana tak, aby zaangażować zarówno fanów poprzednich odsłon serii Mass Effect, graczy w ogóle, ale też osoby zainteresowane eksploracją kosmosu (poprzez nawiązania do rzeczywistych osiągnięć w tej dziedzinie).

Kulminacją projektu była publikacja ponad 7-minutowej wideo-recenzji przygotowanej przez wieloletniego gracza i eksperta kategorii GRY, w której opisaliśmy najciekawsze technologie, z których można korzystać w grze.

Przykłady treści

Treści na Blaber.pl

Seria materiałów przygotowana przez tą część redakcji Blaber.pl, która na co dzień zajmuje się tematyką gier. Publikacja miała miejsce na serwisie Blaber.pl, a dystrybucja odbywała się poprzez nasze kanały społecznościowe.

Artykuły w blogosferze

Publikacje w multiblogu planetagracza.pl, wspierane dystrybucją w w kanałach Blaber.pl.

Wideo od marki

Na podstawie dostarczonych przez klienta materiałów przygotowaliśmy krótkie filmy, zawierające esencję tego, co przed premierą gry warto i trzeba było zobaczyć. Kwadratowy format i napisy ułatwiły interakcję z materiałami, szczególnie na urządzeniach mobilnych.

Autorskie wideo twórców Blaber Media

Tuż po premierze gry powstało autorskie wideo, podsumowujące najciekawsze i najbardziej efektowne technologie, które gracz mógł wykorzystać podczas rozgrywki.

Wyniki

Wykorzystując różne platformy publikacji i precyzyjne dopasowanie treści, nawiązaliśmy komunikację z pożądaną przez klienta i ściśle określoną grupą odbiorców.

  • Przygotowane materiały wygenerowały ponad 60 000 akcji w mediach społecznościowych,
  • najlepszy artykuł osiągnął CTR 4,61%,
  • powstało łącznie 9 materiałów – artykułów, quizu i filmów wideo,
  • 70% osób, które weszły na stronę quizu, uzupełniły go do końca,
  • czas spędzony na artykułach wahał się od  42s do 5m 45s (średnio 3min 21s).

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies. Kontynuacja przeglądania oznacza zgodę na ich stosowanie. Polityka cookies

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close