| Blaber

jakmilo

Zachowanie wspomnień – case Jak miło

Oryginalny i emocjonalny, ale nietypowy produkt stawia przed marką duże wyzwanie marketingowe. Zaproponowaliśmy więc wsparcie sprzedaży poprzez edukację i inspirację wykorzystującą natywne treści.

5:50
wyniósł średni czas na artykule

28,01%
osób przeszło z artykułu na stronę klienta

2
różne optymalizacyjne podejścia

Historia

Zawsze kiedy pomyślicie „wszystko zostało już wymyślone” przypomnijcie sobie markę Jak Miło. Jej twórcy opracowali oryginalną metodę tworzenia biżuterii z drobnych przedmiotów. Dzięki temu możemy mieć je zawsze przy sobie.

Cele

Cele sprzedażowe kampanii postanowiliśmy zrealizować wykorzystując 2 mechanizmy: edukację i inspirację. Te metody narracji działają zwykle bardzo dobrze, ale wyjątkowo efektywnie spisują się w przypadku produktów unikalnych i nietypowych. Nawet czytelnicy, którzy nigdy wcześniej nie słyszeli o produkcie, bardzo często są gotowi na dokonanie zakupu po przeczytaniu treści, które w odpowiedni sposób ocieplają ich stosunek do marki.

Rozwiązanie

Aby zrealizować te cele, stworzyliśmy dwa artykuły – jeden mający na celu edukację czytelników odnośnie produktu (Wspomnienia zaklęte w biżuterii? To możliwe!) i drugi, który inspirował ich prezentując najciekawsze realizacje i motywując do zastanowienia się co sami mogliby przygotować (Jak zachować powietrze z koncertu ulubionej gwiazdy?).

Każdy z materiałów powstał w kilku wersjach, które różniły się od siebie drobnymi, ale często mającymi olbrzymi wpływ na efektywność artykułu aspektami, takimi jak dobór zdjęć, forma i częstotliwość występowania linków, a także rodzaj narracji. Na wstępnym etapie kampanii porównaliśmy wyniki z każdego artykułu, a na dystrybucję najlepszego z nich przeznaczyliśmy największą część budżetu.

artykuł

Wyniki

Nasza współpraca z Jak Miło była dużym wyzwaniem, dzięki któremu mogliśmy przetestować różne podejścia do tworzenia contentu i ich wpływ na czynniki performance’owe. Dodatkowym bonusem było wysokie zaangażowanie w czytane treści, co pozytywnie wpłynęło na współczynniki konwersji.

  • 2 krotnie wyższa konwersja na sprzedaż w porównaniu z tradycyjnymi kanałami,
  • prawie 6 minut średnio spędzonych na artykule,
  • ponad 28% CTR na artykule,
  • 2 różne podejścia tematyczne i kilka wersji optymalizacyjnych każdego z nich.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies. Kontynuacja przeglądania oznacza zgodę na ich stosowanie. Polityka cookies

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close