| Blaber

Sprzęt dla kreatywnych – launch Lenovo Yoga 920

Jeśli chodzi o sprzęt elektroniczny, Millennialsi stają się coraz bardziej wymagający. W dużej mierze to właśnie ich oczekiwaniom musieliśmy sprostać przygotowując kampanię dla Lenovo Yoga 920.

Mieliśmy asa w rękawie, bo laptop konwertowany od Lenovo to sprzęt wielozadaniowy, który broni się sam. Nie sposób więc pomylić go z żadnym innym laptopem. Choć konkurencja w segmencie tech, wciąż nie daje o sobie zapomnieć, to Lenovo Yoga 920 na przełomie grudnia i stycznia był tym sprzętem, który budził największe zaciekawienie.

Wieloformatowe materiały, które przygotowaliśmy miały za zadanie uchwycić innowacje zamknięte w eleganckiej formie Yoga 920. W ramach kampanii launchowej stworzyliśmy cykl artykułów. Opublikowaliśmy je w platformie blaber.pl, a dystrybucji towarzyszyła promocja na Instagramie i Facebooku. Pisaliśmy o tym, co przyniósł nam rok 2017 w technologii, a także zwróciliśmy uwagę czytelników na rosnący trend, wedle którego Millenialsi wolą przesiadać się z samochodów na nowoczesny sprzęt technologiczny.

Do kampanii zaprosiliśmy również influencerów z naszej sieci. To w nich znaleźliśmy odzwierciedlenie person, do których kierowaliśmy główny komunikat w ramach kampanii Yoga 920. Wśród nich znalazły się blogerki na co dzień podróżujące czy projektujące wnętrza. Punkt widzenia zawodów kreatywnych, uzupełniliśmy video-recenzją opublikowaną na kanale Youtube jednego z czołowych youtuberów technologicznych. 

Wszystkie formaty poruszały różne aspekty nowego laptopa Lenovo i budziły zaciekawienie możliwościami, jakie oferuje. W ten sposób udało się nam zbudować wizerunek marki Lenovo jako silnego gracza w segmencie laptopów premium.

12 tys
udanych sesji użytkowników na stronie marki

8 materiałów
dedykowanych marce

4:04 min
średni czas na artykule

59 447

unikalnych odsłon materiałów kampanijnych

1 284 182

zasięg kampanii

Cele

Stworzenie angażujących materiałów: artykułów, video, wpisów na blogach oraz w kanałach social. Wyeksponowanie w kreacjach funkcji Yoga 920, które idealnie wpisują się w styl życia Millenialsów, geeków technologicznych, przedstawicieli zawodów kreatywnych i freelancerów.

Struktura linków w treściach została zaprojektowana w sposób przejrzysty dla czytelnika, pozostając przy tym efektywną w kontekście celów kampanii. W rezultacie udało nam się skierować na stronę kampanii wartościowych użytkowników. Celem było wyeksponowanie w materiałach funkcji Yoga 920, które idealnie wpisują się w styl życia preferowanej grupy odbiorców.

Materiały dedykowane marce

Materiały influencerów

Najciekawsze trendy technologiczne w 2017 roku

Najciekawsze trendy technologiczne w 2017 roku

Obecność w social media

tech-facebook
Instagram_logo.svg

Wyniki

Oprócz przygotowania materiałów poświęconych launchowi Lenovo Yoga 920, zadbaliśmy o realizację wskaźników mediowych i dotarcie do określonej grupy celu. W ten sposób kampania wygenerowała wysokie zaangażowanie na materiałach, co w rezultacie przełożyło się na wzrost zainteresowania produktem i wzmocnienie wizerunku marki Lenovo.

  • W ramach kampanii powstało 8 materiałów
  • Dystrybuowaliśmy je na portalu Blaber, przestrzeniach influencerów oraz w kanałach social – Facebooku, Instagramie i na You Tube.
  • Wartościowy ruch na stornie marki – 12 000 przejść z materiałów
  • Ponad 90 procent ruchu wygenerowanego było w grupie celu.
  • Średni czas na wszystkich materiałach wyniósł 4:04 min.
  • Szacowany całkowity zasięg kampanii – 1 284 000 użytkowników.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies. Kontynuacja przeglądania oznacza zgodę na ich stosowanie. Polityka cookies

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close