| Blaber
Case Multikino

Piłkarskie emocje – case Multikino

Wielkie wydarzenia sportowe zawsze wywołują emocje, które ciężko porównać z czymkolwiek innym. Mistrzostwa Europy nie były wyjątkiem, Multikino postanowiło przeżyć je razem z kibicami, dając im praktyczne porady w bardzo przystępny sposób, swój komunikat koncentrując na młodych użytkownikach urządzeń mobilnych.

6:28
Średni czas spędzony na artykule

79%
Odbiorców przeczytało artykuł na telefonie

94%
Czytelników w wieku 18-34

Historia

Multikino zawsze starało się tworzyć wokół swoich kin społeczności poprzez zaangażowanie w inne formy rozrywki niż tylko wyświetlanie filmów. Dzięki organizacji transmisji meczy i atmosferze jaka towarzyszyła takim event’om, dla wielu odwiedzających była to najlepsza poza stadionem forma przeżywania emocji związanych ze sportem.

Cele

Głównym celem kampanii było ułatwienie kibicom przeżycia Euro 2016 w najlepszy możliwy sposób. Główną grupą docelową byli ci, którzy jeszcze nie zdecydowali w jaki sposób chcą oglądać transmisje meczów. Do nich właśnie Multikino skierowało komunikację nastawioną na ułatwienie wyboru na bazie rzetelnych informacji, dostarczonych w przejrzystej i łatwej do przyswojenia formie – wprost na ich telefony komórkowe.

Rozwiązanie

W ramach realizacji tego celu, przygotowaliśmy materiały informujące o tym, gdzie można obejrzeć mecze Euro 2016, a także o plusach i minusach każdej z opcji, wśród nich wspominając o strefie kibica w Multikinie. Ważnym założeniem było też to, że informacje powinny być łatwo dostępne, i skierowane do młodych osób, które wysoko cenią rozrywkę poza domem. Spowodowało koncentrację na użytkownikach urządzeń mobilnych w wieku 18-34.

Case Multikino

Wyniki

To co najważniejsze, udało nam się przekazać emocje i duszę Euro 2016 i współdzielić ją z kibicami, podkreślając jednocześnie zalety przeżywania tego wydarzenia w sali kinowej. Artykuły były czytane chętnie i w całości, pomimo koncentracji na urządzeniach mobilnych.

  • 94% procent czytelników była w wieku 18-34
  • 79% przeczytań miała miejsce na urządzeniu mobilnym.
  • Pomimo tego czas spędzony na artykule był wyjątkowo wysoki – średnio prawie 6,5 minuty.
  • Rekordowa liczba sprzedanych biletów na transmisje meczy Euro 2016 w Strefie Kibica Multikino.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies. Kontynuacja przeglądania oznacza zgodę na ich stosowanie. Polityka cookies

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close