| Blaber
RAPORTNatur18

Naturhouse – kampania BOX Detox

Naturhouse na początku III kwartału 2017 wprowadził do dystrybucji nowy produkt – boksy dietetyczne Diet BOX. Produkt, występujący w kilku wariantach, jest uproszczoną formą wizyty u dietetyka – gotowy zestaw zawiera wskazówki żywieniowe, plany dietetyczne, przepisy na zoptymalizowane potrawy oraz zestaw suplementów wspomagających dietę.

Wraz z Naturehouse zrealizowaliśmy kampanię, która miała na celu zaznajomienie użytkowników z nowym produktem, oraz dotarcie z informacją o nim do ludzi, którzy dotychczas nie mieli czasu lub odwagi, żeby odwiedzić dietetyka.

Na potrzeby kampanii zaangażowaliśmy redaktorów serwisu blaber.pl oraz twórców sieci blaber – małżeństwo blogerów Jak Po Maśle. Za pomocą formatów natywnych zaprezentowaliśmy użytkownikom produkt, zaznajamialiśmy ich z efektami odpowiednio dobranych kuracji (metamorfozy) oraz prezentowaliśmy wyniki długoterminowego testu produktu, jakiemu poddali się nasi blogerzy.

3 filmy
– czyli chronologiczna historia trzytygodniowego testu produktu

4 art.
artykuły tematyczne, które promowaliśmy w sieci

foto sesja
w reprezentacyjnej siedzibie Naturhouse w Złotych Tarasach

RAPORTNatur7v1

Cele

Uświadomienie użytkowników o pozytywnym działaniu BOX-a oraz jego prozdrowotnych skutkach miało kilka wymiarów. Chcieliśmy dotrzeć do osób zainteresowanych zdrowym odżywianiem, dietetyką i fitness, ale w grupie celu znalazły się też osoby, które na co dzień nie mają czasu na zagłębianie tematu zdrowego odżywiania lub nigdy nie korzystały z porad profesjonalnego dietetyka.

W tym celu powstało kilka artykułów tematycznych – prezentujących produkt oraz pokazujących fenomenalne skutki, jakie może przynieść odpowiednia dieta, quiz dopasowujący typ diety do potrzeb użytkownika oraz seria postów na Facebooku i Instagramie.

W kampanii wzięli udział również blogerzy z sieci autorów blaber.pl – Paula i Jacek Andrzejewscy, którzy testowali produkt i dzielili się z widzami swoimi przemyśleniami tworząc wraz z blaber.pl serię filmów tematycznych. Test trwał trzy tygodnie, w trakcie których dokładnie zaprezentowany został sam produkt oraz przetestowane przepisy i długotrwałe skutki działania BOX-a.

27 431
unikalnych odsłon artykułów i wideo

420 000
zasięg kampanii

Test produktu

blogerzy Jak Po Maśle – Paula i Jacek

jak-po-masle-logo-2014
IMG_8402

Kuracja DETOX organizmu – TEST | Jak Po Maśle

Kuracja DETOX organizmu – pierwsze WRAŻENIA | Jak Po Maśle

Podsumowanie kuracji DETOX – efekty i wrażenia | Jak Po Maśle

Podejście kontekstowe

Efekty kuracji dietetycznych

Podejście produktowe

Opis produktu i jego zalet

Podejście viralowe

Quiz i ciekawostki

Serwis wertykalny

Blog JakPoMaśle.pl

Obecność w social media

Wyniki

Oprócz przygotowania odpowiednich treści, zadbaliśmy też o realizację wskaźników mediowych i dotarcie do odpowiedniej grupy celu. Dzięki temu nasze działania wygenerowały duże zainteresowanie w mediach społecznościowych, a także na samym serwisie blaber.pl i blogu jakpomasle.pl.

  • Przygotowane materiały wygenerowały ponad 27 000 odsłon,
  • każdy z filmów, artykułów i quizów w unikalny sposób prezentował BOX Naturehouse oraz skutki jego działania,
  • zasięg całej kampanii wyniósł około 420 tys. odbiorców,
  • przeciętna wizyta na artykule trwała ponad 2,5 minuty.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies. Kontynuacja przeglądania oznacza zgodę na ich stosowanie. Polityka cookies

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close