- Blaber
RAPORTNatur18

Naturhouse – kampania BOX Detox

Naturhouse na początku III kwartału 2017 wprowadził do dystrybucji nowy produkt – boksy dietetyczne Diet BOX. Produkt, występujący w kilku wariantach, jest uproszczoną formą wizyty u dietetyka – gotowy zestaw zawiera wskazówki żywieniowe, plany dietetyczne, przepisy na zoptymalizowane potrawy oraz zestaw suplementów wspomagających dietę.

Wraz z Naturehouse zrealizowaliśmy kampanię, która miała na celu zaznajomienie użytkowników z nowym produktem, oraz dotarcie z informacją o nim do ludzi, którzy dotychczas nie mieli czasu lub odwagi, żeby odwiedzić dietetyka.

Na potrzeby kampanii zaangażowaliśmy redaktorów serwisu blaber.pl oraz twórców sieci blaber – małżeństwo blogerów Jak Po Maśle. Za pomocą formatów natywnych zaprezentowaliśmy użytkownikom produkt, zaznajamialiśmy ich z efektami odpowiednio dobranych kuracji (metamorfozy) oraz prezentowaliśmy wyniki długoterminowego testu produktu, jakiemu poddali się nasi blogerzy.

3 filmy
– czyli chronologiczna historia trzytygodniowego testu produktu

4 art.
artykuły tematyczne, które promowaliśmy w sieci

foto sesja
w reprezentacyjnej siedzibie Naturhouse w Złotych Tarasach

RAPORTNatur7v1

Cele

Uświadomienie użytkowników o pozytywnym działaniu BOX-a oraz jego prozdrowotnych skutkach miało kilka wymiarów. Chcieliśmy dotrzeć do osób zainteresowanych zdrowym odżywianiem, dietetyką i fitness, ale w grupie celu znalazły się też osoby, które na co dzień nie mają czasu na zagłębianie tematu zdrowego odżywiania lub nigdy nie korzystały z porad profesjonalnego dietetyka.

W tym celu powstało kilka artykułów tematycznych – prezentujących produkt oraz pokazujących fenomenalne skutki, jakie może przynieść odpowiednia dieta, quiz dopasowujący typ diety do potrzeb użytkownika oraz seria postów na Facebooku i Instagramie.

W kampanii wzięli udział również blogerzy z sieci autorów blaber.pl – Paula i Jacek Andrzejewscy, którzy testowali produkt i dzielili się z widzami swoimi przemyśleniami tworząc wraz z blaber.pl serię filmów tematycznych. Test trwał trzy tygodnie, w trakcie których dokładnie zaprezentowany został sam produkt oraz przetestowane przepisy i długotrwałe skutki działania BOX-a.

27 431
unikalnych odsłon artykułów i wideo

420 000
zasięg kampanii

Test produktu

blogerzy Jak Po Maśle – Paula i Jacek

jak-po-masle-logo-2014
IMG_8402

Kuracja DETOX organizmu – TEST | Jak Po Maśle

Kuracja DETOX organizmu – pierwsze WRAŻENIA | Jak Po Maśle

Podsumowanie kuracji DETOX – efekty i wrażenia | Jak Po Maśle

Podejście kontekstowe

Efekty kuracji dietetycznych

Podejście produktowe

Opis produktu i jego zalet

Podejście viralowe

Quiz i ciekawostki

Serwis wertykalny

Blog JakPoMaśle.pl

Obecność w social media

Wyniki

Oprócz przygotowania odpowiednich treści, zadbaliśmy też o realizację wskaźników mediowych i dotarcie do odpowiedniej grupy celu. Dzięki temu nasze działania wygenerowały duże zainteresowanie w mediach społecznościowych, a także na samym serwisie blaber.pl i blogu jakpomasle.pl.

  • Przygotowane materiały wygenerowały ponad 27 000 odsłon,
  • każdy z filmów, artykułów i quizów w unikalny sposób prezentował BOX Naturehouse oraz skutki jego działania,
  • zasięg całej kampanii wyniósł około 420 tys. odbiorców,
  • przeciętna wizyta na artykule trwała ponad 2,5 minuty.