Naturhouse – kampania BOX Detox
Naturhouse na początku III kwartału 2017 wprowadził do dystrybucji nowy produkt – boksy dietetyczne Diet BOX. Produkt, występujący w kilku wariantach, jest uproszczoną formą wizyty u dietetyka – gotowy zestaw zawiera wskazówki żywieniowe, plany dietetyczne, przepisy na zoptymalizowane potrawy oraz zestaw suplementów wspomagających dietę.
Wraz z Naturehouse zrealizowaliśmy kampanię, która miała na celu zaznajomienie użytkowników z nowym produktem, oraz dotarcie z informacją o nim do ludzi, którzy dotychczas nie mieli czasu lub odwagi, żeby odwiedzić dietetyka.
Na potrzeby kampanii zaangażowaliśmy redaktorów serwisu blaber.pl oraz twórców sieci blaber – małżeństwo blogerów Jak Po Maśle. Za pomocą formatów natywnych zaprezentowaliśmy użytkownikom produkt, zaznajamialiśmy ich z efektami odpowiednio dobranych kuracji (metamorfozy) oraz prezentowaliśmy wyniki długoterminowego testu produktu, jakiemu poddali się nasi blogerzy.
3 filmy
– czyli chronologiczna historia trzytygodniowego testu produktu
4 art.
artykuły tematyczne, które promowaliśmy w sieci
foto sesja
w reprezentacyjnej siedzibie Naturhouse w Złotych Tarasach
Cele
Uświadomienie użytkowników o pozytywnym działaniu BOX-a oraz jego prozdrowotnych skutkach miało kilka wymiarów. Chcieliśmy dotrzeć do osób zainteresowanych zdrowym odżywianiem, dietetyką i fitness, ale w grupie celu znalazły się też osoby, które na co dzień nie mają czasu na zagłębianie tematu zdrowego odżywiania lub nigdy nie korzystały z porad profesjonalnego dietetyka.
W tym celu powstało kilka artykułów tematycznych – prezentujących produkt oraz pokazujących fenomenalne skutki, jakie może przynieść odpowiednia dieta, quiz dopasowujący typ diety do potrzeb użytkownika oraz seria postów na Facebooku i Instagramie.
W kampanii wzięli udział również blogerzy z sieci autorów blaber.pl – Paula i Jacek Andrzejewscy, którzy testowali produkt i dzielili się z widzami swoimi przemyśleniami tworząc wraz z blaber.pl serię filmów tematycznych. Test trwał trzy tygodnie, w trakcie których dokładnie zaprezentowany został sam produkt oraz przetestowane przepisy i długotrwałe skutki działania BOX-a.
27 431
unikalnych odsłon artykułów i wideo
420 000
zasięg kampanii
Test produktu
blogerzy Jak Po Maśle – Paula i Jacek
Kuracja DETOX organizmu – TEST | Jak Po Maśle
Kuracja DETOX organizmu – pierwsze WRAŻENIA | Jak Po Maśle
Podsumowanie kuracji DETOX – efekty i wrażenia | Jak Po Maśle
Podejście kontekstowe
Efekty kuracji dietetycznych
Podejście produktowe
Opis produktu i jego zalet
Podejście viralowe
Quiz i ciekawostki
Serwis wertykalny
Blog JakPoMaśle.pl
Obecność w social media
Wyniki
Oprócz przygotowania odpowiednich treści, zadbaliśmy też o realizację wskaźników mediowych i dotarcie do odpowiedniej grupy celu. Dzięki temu nasze działania wygenerowały duże zainteresowanie w mediach społecznościowych, a także na samym serwisie blaber.pl i blogu jakpomasle.pl.
- Przygotowane materiały wygenerowały ponad 27 000 odsłon,
- każdy z filmów, artykułów i quizów w unikalny sposób prezentował BOX Naturehouse oraz skutki jego działania,
- zasięg całej kampanii wyniósł około 420 tys. odbiorców,
- przeciętna wizyta na artykule trwała ponad 2,5 minuty.