| Blaber

topp

Pandora – gift finder

Niezwykle popularne i często poszukiwane produkty PANDORA – producenta stylowej i oryginalnej biżuterii dla kobiet – przed świętami są nie lada gratką. Są to jedne z najbardziej pożądanych i upragnionych upominków, na jakie liczą panie.

Częstym problemem jest jednak niewiedza tych, którzy takimi upominkami obdarowują – mężczyzn. Specjalnie dal nich, przed świętami Bożego Narodzenia, firma przygotowała GiftFinder – specjalne narzędzie do prostego wyszukiwania prezentu, dobierając go pod kątem upodobań i charakteru obdarowywanej kobiety.

Wraz z Blaber firma podjęła się śmiałego zadania rozpropagowania narzędzia wśród mężczyzn.

1 sekcja świąteczna
#PREZENTOWNIK

5 art.
artykuły tematyczne, które promowaliśmy wśród mężczyzn

4 min 04 s
średni czas na artykule

222ddd

268 721
unikalnych odsłon wszystkich stron kampanijnych

2 354 306
zasięg kampanii

Niezwykle popularne i często poszukiwane produkty PANDORA – producenta stylowej i oryginalnej biżuterii dla kobiet – przed świętami są nie lada gratką. Są to jedne z najbardziej pożądanych i upragnionych upominków, na jakie liczą panie.

Częstym problemem jest jednak niewiedza tych, którzy takimi upominkami obdarowują – mężczyzn. Specjalnie dal nich, przed świętami Bożego Narodzenia, firma przygotowała GiftFinder – specjalne narzędzie do prostego wyszukiwania prezentu, dobierając go pod kątem upodobań i charakteru obdarowywanej kobiety.

Wraz z Blaber firma podjęła się śmiałego zadania rozpropagowania narzędzia wśród mężczyzn.

Artykuły tematyczne

Obecność w social media

tech-facebook
Instagram_logo.svg

Wyniki

Oprócz przygotowania odpowiednich treści, zadbaliśmy też o realizację wskaźników mediowych i dotarcie do odpowiedniej grupy celu. Dzięki temu nasze działania wygenerowały duże zainteresowanie w mediach społecznościowych, a także na samym serwisie blaber.pl.

  • Na potrzeby kampanii powstało 5 artykułów.
  • Dystrybuowaliśmy je na stronie Blaber oraz w kanałach social – Facebooku, Instagramie oraz newsletterze Blaber.
  • Wygenerowaliśmy 268 721 odsłon na powstałych materiałach.
  • Ponad 95 procent ruchu wygenerowanego było w grupie celu.
  • Średni czas na artykule (biorąc pod uwagę wszystkie materiały) 3 min. 31 sek.
  • Całkowity zasięg kampanii to 2 354 306 użytkowników.
  • Wygenerowaliśmy 6429 przejść na LP produktowe Nivea.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies. Kontynuacja przeglądania oznacza zgodę na ich stosowanie. Polityka cookies

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close