- Blaber
topp

Pandora – gift finder

Niezwykle popularne i często poszukiwane produkty PANDORA – producenta stylowej i oryginalnej biżuterii dla kobiet – przed świętami są nie lada gratką. Są to jedne z najbardziej pożądanych i upragnionych upominków, na jakie liczą panie.

Częstym problemem jest jednak niewiedza tych, którzy takimi upominkami obdarowują – mężczyzn. Specjalnie dal nich, przed świętami Bożego Narodzenia, firma przygotowała GiftFinder – specjalne narzędzie do prostego wyszukiwania prezentu, dobierając go pod kątem upodobań i charakteru obdarowywanej kobiety.

Wraz z Blaber firma podjęła się śmiałego zadania rozpropagowania narzędzia wśród mężczyzn.

1 sekcja świąteczna
#PREZENTOWNIK

5 art.
artykuły tematyczne, które promowaliśmy wśród mężczyzn

4 min 04 s
średni czas na artykule

222ddd

268 721
unikalnych odsłon wszystkich stron kampanijnych

2 354 306
zasięg kampanii

Niezwykle popularne i często poszukiwane produkty PANDORA – producenta stylowej i oryginalnej biżuterii dla kobiet – przed świętami są nie lada gratką. Są to jedne z najbardziej pożądanych i upragnionych upominków, na jakie liczą panie.

Częstym problemem jest jednak niewiedza tych, którzy takimi upominkami obdarowują – mężczyzn. Specjalnie dal nich, przed świętami Bożego Narodzenia, firma przygotowała GiftFinder – specjalne narzędzie do prostego wyszukiwania prezentu, dobierając go pod kątem upodobań i charakteru obdarowywanej kobiety.

Wraz z Blaber firma podjęła się śmiałego zadania rozpropagowania narzędzia wśród mężczyzn.

Artykuły tematyczne

Obecność w social media

tech-facebook
Instagram_logo.svg

Wyniki

Oprócz przygotowania odpowiednich treści, zadbaliśmy też o realizację wskaźników mediowych i dotarcie do odpowiedniej grupy celu. Dzięki temu nasze działania wygenerowały duże zainteresowanie w mediach społecznościowych, a także na samym serwisie blaber.pl.

  • Na potrzeby kampanii powstało 5 artykułów.
  • Dystrybuowaliśmy je na stronie Blaber oraz w kanałach social – Facebooku, Instagramie oraz newsletterze Blaber.
  • Wygenerowaliśmy 268 721 odsłon na powstałych materiałach.
  • Ponad 95 procent ruchu wygenerowanego było w grupie celu.
  • Średni czas na artykule (biorąc pod uwagę wszystkie materiały) 3 min. 31 sek.
  • Całkowity zasięg kampanii to 2 354 306 użytkowników.
  • Wygenerowaliśmy 6429 przejść na LP produktowe marki Pandora.