- Blaber
Voucher

Voucher na Dzień Mamy – case Ptasie Mleczko

Celem kampanii było wygenerowanie zaangażowania wokół akcji pianek Ptasie Mleczko, umożliwiającej przygotowanie vouchera na Dzień Mamy. Tworząc treści skupiliśmy się na emocjach związanych z tym dniem, w którym w sposób wyjątkowy chcemy odwdzięczyć się naszym mamom, za wszystko co dla nas zrobiły.

500 000
do tylu osób dotarła komunikacja kampanii

12 000
osób wykonało akcję w social media

4 min
wyniósł średni czas spędzony na artykule

Realizacja

Staraliśmy się pokazać vouchery od pianek Ptasie Mleczko jako świetny sposób na prezent, który nie tylko jest bardzo osobisty, ale też łatwy w przygotowaniu, a co najważniejsze kosztuje nas tylko odrobinę wysiłku. W ramach kampanii przygotowaliśmy 4 artykuły tematyczne przygotowane przez 3 różnych autorów, w tym autorkę bloga Piąte przez dziesiąte. Treści wsparliśmy komunikacją w social media, za pomocą której przypominaliśmy czytelnikom naszych artykułów o zbliżającym się Dniu Matki, oraz inspirowaliśmy ich do stworzenia własnego vouchera.

Czym jest Voucher Ptasiego Mleczka?

Specjalnie na Dzień Matki Ptasie Mleczko przygotowało specjalną stronę, która umożliwiła każdej osobie przygotowanie vouchera własnego pomysłu – kuponu z wybraną przez siebie czynnością, który można ofiarować mamie jako prezent. Można było skorzystać z gotowych propozycji takich jak wyniesienie śmieci czy zabranie mamy na zakupy, ale najciekawszą opcją było na pewno przygotowanie dla siebie bardziej personalnego zadania.

Przykłady treści

Artykuł lifestyle

Opowiedzieliśmy w nim o tym, czemu uważamy że voucher od pianek Ptasie Mleczko to doskonały pomysł na prezent. Dodatkowo przygotowaliśmy kilka gotowych inspiracji jak sprawić, aby był jak najbardziej osobisty.

Artykuł influencera

Bycie mamą zmienia perspektywę postrzegania swojej własnej mamy. Blogerka i autorka sieci Blaber Media Żaneta Ganzke opowiedziała o tym jak wyglądało to w jej przypadku, podkreślając jak ważne jest odpowiednie świętowanie Dnia Matki.

Komunikacja social media

Z czytelnikami treści wchodziliśmy również w interakcje w social media – przypominaliśmy im o akcji Ptasiego Mleczka, inspirowaliśmy i sami prosiliśmy o inspirację. W ten sposób umożliwiliśmy im interakcję i zwiększyliśmy potencjał kampanii.

Wyniki

Wykorzystując dopasowanie treści, zawierające zoptymalizowany mix inspiracji i CTA, nawiązaliśmy komunikację z pożądaną przez klienta i ściśle określoną grupą odbiorców motywując ich do wykonania konkretnych akcji.

  • Komunikacja dotarła do prawie 500 000 użytkowników Internetu,
  • 12 000 osób wykonało akcję w social media,
  • czytelnicy spędzili na artykułach średnio 4 minuty,
  • 80% osób, które przeczytały artykuł to kobiety, co w pełni pokrywało się z dobraną grupą docelową.