| Blaber

Volvo - Wizja Sukcesu

Wizja Sukcesu – case Volvo

Volvo to marka znana przede wszystkim z tego, że w produkcji swoich samochodów kieruje się dwiema zasadami – dbałością o bezpieczeństwo i wygodę. W celu zwiększenia świadomości o nowoczesnych rozwiązaniach i ciekawej historii, Volvo zdecydowało się na kampanię informacyjną na Blaber.pl.

11:57
średni czas spędzony na artykule

1 milion
osób miało kontakt z przekazem kampanii

co 2 osoba
obejrzała w całości co najmniej jeden z filmów

Historia

„Z nabywcami samochodów Volvo łączą nas prawdziwie rodzinne, długofalowe więzi. W końcu jako firma stawiamy ludzi na pierwszym miejscu.” Zasada ta powoduje tak mocne skupienie się marki na bezpieczeństwie i wygodzie, które realizowane są za pomocą wdrażania nowoczesnych technologii.

Cele

Celem kampanii było dotarcie do konsumentów z informacyjnym, użytecznym ale jednocześnie intrygującym przekazem. Chcieliśmy wygenerować szczere zainteresowanie rozwiązaniami stosowanymi w samochodach Volvo, aby w ten sposób przybliżyć misję marki – dbałość o bezpieczeństwo i wygodę.

Rozwiązanie

Na potrzeby kampanii powstała cała seria artykułów, quizów i filmów. Publikacja była rozłożona w czasie, stopniowo odsłaniając historię, którą staraliśmy się opowiedzieć naszym odbiorcom. Materiały były zróżnicowane zarówno pod względem formy jak i tematyki, jednak wszystkie skupiały się wokół przybliżania misji marki. Pisaliśmy o faktach historycznych, obecnych stosowanych rozwiązaniach, a także o obietnicach bezpieczeństwa na przyszłość, wszystko to w maksymalnie angażującej formie.

Patron Kategorii

Aby zmaksymalizować możliwości interakcji Volvo zdecydowało się na patronat kategorii Motoryzacja. W ramach patronatu każdy artykuł w tej kategorii zawierał branding Volvo oraz wtyczki społecznościowe. Umożliwiło to znacząco zwiększyć zasięg komunikacji, a także sprofilować ją i zwiększyć nacisk na promocję marki.

patron kategorii

Wyniki

Ze względu na dużą liczbę materiałów, kampania trwała ponad miesiąc. Umożliwiło to stworzenie harmonogramu publikacji w taki sposób, aby stopniowo budować zainteresowanie i na bieżąco optymalizować dystrybucję i charakter treści. Wszystko to złożyło się na kampanię, w której udało się osiągnąć:

  • średni czas spędzony na artykule – prawie 12 minut,
  • ponad milion osób miało kontakt z komunikacją marki poprzez kanały Blaber.pl,
  • łączny czas wyświetlenia filmów, przygotowanych na potrzeby kampanii to prawie 1100 godzin,
  • przeciętnie zostało obejrzane 29 sekund każdego filmu, lub innymi słowami – co druga osoba, która miała taką okazję obejrzała film do końca,
  • 4,8% osób, które przeczytały artykuł, udostępniły go innym lub skomentowały go.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies. Kontynuacja przeglądania oznacza zgodę na ich stosowanie. Polityka cookies

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close