| Blaber

b1

Nowy VW Polo – #CAŁKOWITAPRZEMIANA

Na przełomie listopada i grudnia zaplanowano launch nowego modelu VW Polo. Razem z marką Volkswagen stanęliśmy przed zadaniem zakomunikowania odbiorcom wejścia na rynek nowego, przełomowego dla swojego segmentu, modelu miejskiego auta – nowego Polo.

Mieliśmy za zadanie stworzyć kampanię, która zakomunikuje przełomowy charakter nowego modelu auta – nie tylko niezawodnego, pewnego i dobrze zaprojektowanego, ale też nowoczesnego i kipiącego nowinkami technologicznymi. Samochód idealnie dopasowany do preferencji „nowoczesnego mieszczucha”.

Do współpracy zaangażowaliśmy blogerów z popularnego bloga motosekcja.pl oraz prestiżowej strony premiummoto.pl, którzy mieli szansę podzielić się swoimi doświadczeniami i spostrzeżeniami na temat nowego Polo oraz dostarczyć atrakcyjne treści kontekstowe na potrzeby kampanii.

1 film
„Nowoczesny mieszczuch”

7 art.
artykuły tematyczne, które promowaliśmy w sieci

4 min 51 s
średni czas na artykule

b5a

Cele

Ekscytacja i nowoczesność, to nowa charakterystyka Polo. Auto dotychczas kojarzone ze stabilną przewidywalnością i pewnością wraz z nową odsłoną staje się liderem w kwestii rozwiązań technologicznych oraz przykładem ekscytującego dynamicznego design’u. Polo nadal jednak pozostaje autem pierwszego wyboru dla osób ceniących jakość i wysoki standard.

Nowa narracja komunikacyjna była wyzwaniem przy tworzeniu materiałów kampanijnych. Zawrzeć musieliśmy w nich nie tylko informacje o nowej, bogatszej charakterystyce VW Polo, ale subtelnie wspomnieć o przemianie, która zaszła wraz z nowym modelem. Dlatego właśnie całej kampanii przyświecało hasło #całkowitaprzemiana, która stała się nazwą całej kategorii na stronie.

Wśród materiałów, jakie pojawiły się w kategorii, znalazły się między innymi artykuły blogowe, quizy, artykuły produktowe, kontekstowe, wiralowe oraz przygotowany na potrzeby kampanii film.

80 792
unikalnych odsłon wszystkich stron kampanijnych

1 226 524
zasięg kampanii

Teksty – sieć blogowa

premiummoto-blog-motoryzacyjny-2
motosekcja

Podejście kontekstowe

Podejście produktowe

Wideo

Quiz

Obecność w social media

tech-facebook
Instagram_logo.svg

Wyniki

Oprócz przygotowania odpowiednich treści, zadbaliśmy też o realizację wskaźników mediowych i dotarcie do odpowiedniej grupy celu. Dzięki temu nasze działania wygenerowały duże zainteresowanie w mediach społecznościowych, a także na samym serwisie blaber.pl i blogach motosekcja.pl i premiummoto.pl.

  • Na stronie Blaber.pl powstała na okres kampanii kategoria #całkowitaprzemiana, widoczna na belce głównej, nad którą patronat przejął nowy model VW Polo.
  • Na potrzeby promocji powstało 5 artykułów, 2 quizy oraz film.
  • Materiały publikowaliśmy na stronie Blaber, dwóch platformach blogerów (motosekcja.pl i premiummoto.pl) oraz w kanałach social – Facebook, Instagram, YouTube.
  • Wygenerowaliśmy 44 321 odsłon na powstałych materiałach (KPI 27 000), a wraz z odsłoną samej kategorii #całkowitaprzemiana – 80 792 odsłony obrandowanych stron kampanijnych.
  • Ponad 90 procent ruchu wygenerowanego było w grupie celu.
  • Średni czas na artykule (biorąc pod uwagę wszystkie materiały) 4 min. 51 sek.
  • Całkowity zasięg kampanii to 1 226 522 użytkowników.
  • Wygenerowaliśmy 3346 przejść na LP nowego Polo.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies. Kontynuacja przeglądania oznacza zgodę na ich stosowanie. Polityka cookies

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close