- Blaber
b1

Nowy VW Polo – #CAŁKOWITAPRZEMIANA

Na przełomie listopada i grudnia zaplanowano launch nowego modelu VW Polo. Razem z marką Volkswagen stanęliśmy przed zadaniem zakomunikowania odbiorcom wejścia na rynek nowego, przełomowego dla swojego segmentu, modelu miejskiego auta – nowego Polo.

Mieliśmy za zadanie stworzyć kampanię, która zakomunikuje przełomowy charakter nowego modelu auta – nie tylko niezawodnego, pewnego i dobrze zaprojektowanego, ale też nowoczesnego i kipiącego nowinkami technologicznymi. Samochód idealnie dopasowany do preferencji „nowoczesnego mieszczucha”.

Do współpracy zaangażowaliśmy blogerów z popularnego bloga motosekcja.pl oraz prestiżowej strony premiummoto.pl, którzy mieli szansę podzielić się swoimi doświadczeniami i spostrzeżeniami na temat nowego Polo oraz dostarczyć atrakcyjne treści kontekstowe na potrzeby kampanii.

1 film
„Nowoczesny mieszczuch”

7 art.
artykuły tematyczne, które promowaliśmy w sieci

4 min 51 s
średni czas na artykule

b5a

Cele

Ekscytacja i nowoczesność, to nowa charakterystyka Polo. Auto dotychczas kojarzone ze stabilną przewidywalnością i pewnością wraz z nową odsłoną staje się liderem w kwestii rozwiązań technologicznych oraz przykładem ekscytującego dynamicznego design’u. Polo nadal jednak pozostaje autem pierwszego wyboru dla osób ceniących jakość i wysoki standard.

Nowa narracja komunikacyjna była wyzwaniem przy tworzeniu materiałów kampanijnych. Zawrzeć musieliśmy w nich nie tylko informacje o nowej, bogatszej charakterystyce VW Polo, ale subtelnie wspomnieć o przemianie, która zaszła wraz z nowym modelem. Dlatego właśnie całej kampanii przyświecało hasło #całkowitaprzemiana, która stała się nazwą całej kategorii na stronie.

Wśród materiałów, jakie pojawiły się w kategorii, znalazły się między innymi artykuły blogowe, quizy, artykuły produktowe, kontekstowe, wiralowe oraz przygotowany na potrzeby kampanii film.

80 792
unikalnych odsłon wszystkich stron kampanijnych

1 226 524
zasięg kampanii

Teksty – sieć blogowa

premiummoto-blog-motoryzacyjny-2
motosekcja

Podejście kontekstowe

Podejście produktowe

Wideo

Quiz

Obecność w social media

tech-facebook
Instagram_logo.svg

Wyniki

Oprócz przygotowania odpowiednich treści, zadbaliśmy też o realizację wskaźników mediowych i dotarcie do odpowiedniej grupy celu. Dzięki temu nasze działania wygenerowały duże zainteresowanie w mediach społecznościowych, a także na samym serwisie blaber.pl i blogach motosekcja.pl i premiummoto.pl.

  • Na stronie Blaber.pl powstała na okres kampanii kategoria #całkowitaprzemiana, widoczna na belce głównej, nad którą patronat przejął nowy model VW Polo.
  • Na potrzeby promocji powstało 5 artykułów, 2 quizy oraz film.
  • Materiały publikowaliśmy na stronie Blaber, dwóch platformach blogerów (motosekcja.pl i premiummoto.pl) oraz w kanałach social – Facebook, Instagram, YouTube.
  • Wygenerowaliśmy 44 321 odsłon na powstałych materiałach (KPI 27 000), a wraz z odsłoną samej kategorii #całkowitaprzemiana – 80 792 odsłony obrandowanych stron kampanijnych.
  • Ponad 90 procent ruchu wygenerowanego było w grupie celu.
  • Średni czas na artykule (biorąc pod uwagę wszystkie materiały) 4 min. 51 sek.
  • Całkowity zasięg kampanii to 1 226 522 użytkowników.
  • Wygenerowaliśmy 3346 przejść na LP nowego Polo.