- Blaber
waski-casebook

Europasat – internet satelitarny

Europasat to usługa internetu satelitarnego, która umożliwia dostęp do szerokopasmowego łącza w dowolnym miejscu. Usługa ma tę przewagę nad konkurencją, że nie wymaga podłączenia do kabla, ani zasięgu LTE, żeby umożliwić dostęp do szybkiego internetu bez zakłóceń.

Firma swoją ofertę kieruje zarówno do przedsiębiorstw, jak i do konsumentów, mając na uwadze szczególnie tych, którzy mają utrudniony lub uniemożliwiony dostęp do stałego łącza lub internetu przez sieć komórkową.

Wysokiej jakości internet w dowolnym miejscu na świecie, do tego w cenie porównywalnej do innych rozwiązań, to produkt atrakcyjny sam w sobie, jednak wymagający uświadomienia klienta o jego istnieniu i niewątpliwych zaletach.

3 landing page
stworzone na potrzeby kampanii

4 artykuły
materiały dedykowane, tematyczne

4 min 09 s
średni czas na artykule

Przykład dedykowanego formularza

formularz-LP

Cele

Jednym z kluczowych celów kampanii było dotarcie do osób mieszkających lub pracujących w miejscach z utrudnionym dostępem do sieci. Za pomocą dedykowanych artykułów nakierowywaliśmy użytkowników potencjalnie zainteresowanych technologią na formularze kontaktowe, które umożliwiały zapoznanie się ze szczegółami oferty i ewentualne zakupienie usługi.

Działania prowadziliśmy na platformie Blaber.pl, dedykowanych Landing Pages, stworzonych specjalnie na potrzeby kampanii, oraz za pomocą natywnych działań w social media. Celem każdego z formatów było zdobycie prospektu kontaktowego do osób zainteresowanych zakupem internetu satelitarnego.

Stworzony materiały przedstawiały zalety takiego rozwiązania, oraz uświadamiały o prostocie instalacji i przystępnej cenie takiego łącza.

Szczególnie zależało nam na dotarciu do użytkowników z terenów, gdzie dostęp do sieci jest utrudniony lub niemożliwy. Selektywny dobór odbiorców komunikatu umożliwiło nam precyzyjne targetowanie powstałych materiałów kampanijnych na osoby z takich miejsc w Polsce.

31 183
unikalnych odsłon wszystkich stron kampanijnych

ponad 800 tys.
zasięg kampanii – unikalni użytkownicy

Twój Internet traci sygnał? Wymień go na satelitę, która odbiera w całej Polsce”

Jaki rodzaj Internetu wybrać? Mój osobisty ranking zasięgu Internetu w Polsce”

tech-facebook

Wyniki

Oprócz przygotowania odpowiednich treści, zadbaliśmy też o realizację wskaźników mediowych i dotarcie do odpowiedniej grupy celu. Dzięki temu nasze działania wygenerowały duże zainteresowanie oraz umożliwiły zdobycie wysokiej jakości kontaktów do użytkowników faktycznie zainteresowanych usługą internetu satelitarnego.

  • Na potrzeby kampanii powstały 4 artykuły.
  • Dystrybuowaliśmy je na stronie Blaber, dedykowanych Landing Pages oraz w kanałach social – Facebooku, Instagramie oraz newsletterze Blaber.
  • Ponad 90 procent ruchu wygenerowanego było w grupie celu.
  • Średni czas na artykule (biorąc pod uwagę wszystkie materiały) 4 min. 09 sek.
  • Szacowany całkowity zasięg kampanii – ponad 800 000 użytkowników.
  • Artykuły generowały jakościowy, zmotywowany ruch na materiałach kampanijnych.