8 ćwiczeń, które możesz wykonywać w pracy | Blaber
Sport

8 ćwiczeń, które możesz wykonywać w pracy

Marzysz o tym, żeby zacząć ćwiczyć, ale tryb życia, który prowadzisz skutecznie Ci to uniemożliwia? Niezła wymówka. Zobacz jakie ćwiczenia możesz wykonywać podczas pracy! Niektóre z nich zrobisz, nie wstając od biurka! Wzmocnisz mięśnie i porządnie się przy nich zrelaksujesz.

SKRĘTY CIAŁA

Bardzo proste ćwiczenie! Wystarczy, że usiądziesz na jakimkolwiek krześle obrotowym, postawisz stopy na ziemi i… zaczniesz obracać się z boku na bok. Zacznij od 15 powtórzeń – zobaczysz jak szybko zauważysz zmiany w okolicach mięśni Twojego brzucha!

c-and-a.com

c-and-a.com

ĆWICZENIA NÓG

Tutaj przemycimy aż dwa ćwiczenia – jedno zupełnie proste, drugie wymagające trochę więcej wysiłku.  Pierwsze: złącz kolana i stopy, a następnie napieraj nimi na siebie. Zrób 15 powtórzeń, minutę przerwy, a potem powtórz serię!

Drugie: usiądź na krześle i postaw obie stopy na podłodze – między kolanami umieść niewielką piłkę (opcjonalnie!). Unieś i wyprostuj prawą nogę – lewą zostawiając na ziemi. Utrzymaj ją w górze 2 sekundy. Potem zmień nogi – i tak 15 razy. Wyższy stopień trudności polega na unoszeniu dwóch nóg jednocześnie. Uważaj, żeby przy okazji nie kopnąć koleżanki po drugiej stronie biurka!

runners-world.pl

runners-world.pl

PLECY I POŚLADKI

Do tego ćwiczenia potrzebny Ci jest mały przedmiot – miękka piłeczka. Czujesz się spięta? Podejdź do najbliższej ściany, przyłóż do niej piłeczkę i oprzyj się o nią plecami. Poruszaj nimi w różnych kierunkach – momentalnie rozluźnisz mięśnie i… siebie! Inna wersja ćwiczenia związanego z pracą mięśni, dotyczy mięśni pośladków – siedząc na krześle spinaj je i rozluźniaj, naprzemiennie. A może masz możliwość siedzenia na piłce w trakcie pracy? 

wformie24.pl

wformie24.pl

BRZUCH

Podobnie jak wyżej, całe ćwiczenie związane jest z kontrolowaniem pracy mięśni. Siedząc za biurkiem, naprzemiennie napinaj je i rozluźniaj. Najlepiej w zestawie 15 powtórzeń po 3 serie! Ps. Pamiętaj, żeby jeść lekki lunch!

fakt.pl

fakt.pl

KARK I SZYJA

Te ćwiczenia polecamy tym, którzy w pracy pozostają długo w jednej pozycji – na przykład frontem do komputera (skąd my to znamy?). Raz na jakiś czas wykonuj następujące ruchy: powolne krążenie głową w lewą i w prawą stronę, przechylanie głowy w lewą i w prawą stronę – tak, jakbyś chciał dotknąć uchem swojego ramienia.

stylzdrowia.pl

stylzdrowia.pl

Pamiętajcie, że możecie być aktywni również w drodze DO pracy! Wystarczy, że będziecie wysiadać z autobusu 2 przystanki wcześniej lub zaczniecie dojeżdżać do pracy na rowerze! Nie zapomnijcie także, że warto wybierać schody zamiast windy.

Co Ty na to?
  • Fascinated
  • Happy
  • Sad
  • Angry
  • Bored
  • Afraid

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies. Kontynuacja przeglądania oznacza zgodę na ich stosowanie. Polityka cookies

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close