5 błędów, przez które nie możesz schudnąć | Blaber
Fitness

5 błędów, przez które nie możesz schudnąć

błędy, przez które nie można schudnąć

Postanowiłeś zgubić nieco zbędnych kilogramów, zacząłeś się odchudzać, ale Twoja waga nie chce drgnąć? Dowiedz się jakie błędy prawdopodobnie popełniasz i dlaczego nie możesz osiągnąć wymarzonej sylwetki. 

1. Zbyt restrykcyjna dieta

Chcesz, jak najszybciej schudnąć dlatego drastycznie ograniczyłeś ilość spożywanych kalorii na dzień? To duży błąd! Gdy nie zapewnisz swojemu organizmowi minimalnej ilości wartości odżywczych, uzyskasz zupełnie odwrotny efekt, niż początkowo zamierzałeś. Dzieje się tak, ponieważ zbyt restrykcyjna dieta prowadzi do zaburzenia odżywiania, które z kolei powoduje poważne problemy – zarówno zdrowotne, jak i urodowe. Dodatkowo spowalnia metabolizm, przez co wolniej tracimy na wadze. Pamiętaj, że tylko prawidłowo zbilansowana dieta, pomoże nam osiągnąć wymarzoną sylwetkę.

błędy, przez które nie można schudnąć

flickr.com

2. Niewłaściwe produkty w diecie

Gdy postanawiamy przejść na dietę odchudzającą, sięgamy po produkty, które wydają nam się zdrowe i niskokaloryczne. W rzeczywistości tego typu żywność wcale nie sprzyja odchudzaniu! Dlaczego nasz ulubiony jogurt określony mianem „light” może  być szkodliwy? Dlatego, że posiada duże ilości cukru i sporą dawkę konserwantów, które dodawane są w celu polepszenia smaku. W efekcie nieświadomie przyswajamy więcej kalorii, które odkładają się w naszym organizmie w postaci tkanki tłuszczowej.

błędy, przez które nie można schudnąć

flickr.com

3. Brak wystarczającej ilości płynów

Woda mineralna podczas odchudzania jest niezastąpiona, ponieważ dzięki niej gubimy tkankę tłuszczową o wiele szybciej! Powinieneś dostarczać swojemu organizmowi około 2-2,5 litrów płynów, dzięki czemu Twój metabolizm będzie pracował na wysokich obrotach. Ponadto picie wystarczającej ilości wody oczyszcza organizm z toksyn i poprawia samopoczucie.

błędy, przez które nie można schudnąć

pinterest.com

4. Brak aktywności fizycznej

Często łudzimy się, że sama dieta przyniesie wymarzone efekty. Co prawda jest ona kluczem w odchudzaniu, jednak bez aktywności fizycznej, niewiele zdziałamy. Wystarczy poświęcić 30 minut dziennie na ćwiczenia, by nasze odchudzanie przyniosło o wiele lepsze rezultaty. Połączenie prawidłowo zbilansowanej diety i odpowiedniej dawki ruchu to najlepszy i najbardziej efektywny sposób na zgubienie niechcianych kilogramów. Dlatego nie szukaj wymówek – ruszaj na trening!

błędy, przez które nie można schudnąć

flickr.com

5. Podjadasz między posiłkami

Sięgając po drobne – często niezdrowe przekąski – dostarczamy sobie dodatkowych kalorii, które spowalniają proces odchudzania. Decydując się na niewinny kawałek czekolady, bądź garść chipsów – spowalniasz metabolizm. Najczęstszym skutkiem podjadania, bywa jednak porzucenie diety i powrót do starych nawyków żywieniowych. Warto się tego oduczyć, by w końcu osiągnąć wymarzoną sylwetkę!

Zobacz również: Dużo pracujesz, ale chcesz schudnąć? Poznaj przykładowe jadłospisy!

błędy, przez które nie można schudnąć

pinterest.com

Jeśli już wiesz, dlaczego Twoja waga nie chce ruszyć w dół, wyeliminuj złe nawyki i wprowadź kilka zmian, które pomogą Ci osiągnąć sukces! Trzymamy za Ciebie kciuki!

(źródło: byrdie.co.uk, huffingtonpost.co.uk)

Co Ty na to?
  • Fascinated
  • Happy
  • Sad
  • Angry
  • Bored
  • Afraid

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies. Kontynuacja przeglądania oznacza zgodę na ich stosowanie. Polityka cookies

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close