5 niskokalorycznych deserów, które pomogą Ci schudnąć | Blaber
Fitness

5 niskokalorycznych deserów, które pomogą Ci schudnąć

niskokaloryczne desery

Dieta i deser? Generalnie nie idą one w parze, lecz dobra wiadomość jest taka, że nie musisz całkowicie rezygnować ze słodkości. Wystarczy, że zamienisz je na poniższe smaczne przekąski, które są bogate w substancje odżywcze oraz banalnie proste w przygotowaniu. 

niskokaloryczne desery

giphy.com

1. Pudding z nasionami chia

Nasiona chia, inaczej szałwia hiszpańska zaliczana jest do grona superfoods, czyli produktów spożywczych o szczególnych właściwościach. Głównymi jej zaletami są wysoka zawartość błonnika, bogactwo przeciwutleniaczy oraz duży procent białka. Dlatego nie ma lepszego pomysłu na deser niż pudding z nasionami chia. Będziesz potrzebować mleka kokosowego, szałwii hiszpańskiej, syropu klonowego lub z agawy, świeżych owoców oraz niskokalorycznych dodatków, o jakich zamarzysz.

niskokaloryczne desery

pinterest.com

2. Lód z awokado i zielonej herbaty

Czyli idealny deser na zaspokojenie głodu będąc na diecie. W celu jego wykonania zaopatrz się w awokado, beztłuszczowy jogurt grecki, migdały, łyżkę sproszkowanej matchy oraz dwie łyżki miodu. Po dokładnym zmiksowaniu wszystkich składników, wlewamy rozrobioną masę do foremek i zamrażamy. Gdy konsystencja się utwardzi możemy kosztować nasze zdrowe, pożywne lody.

niskokaloryczne desery

pinterest.com

3. Truskawki nadziewane jogurtowo-bananowym kremem

Jest to banalnie prosty, niskokaloryczny sposób na zachwycenie swoich gości. Przygotuj banany, jogurt grecki, truskawki, wanilie i migdały. Jedyne co musisz zrobić to za pomocą noża wyciąć środek z owoców, tak aby było miejsce na nadzienie. Następnie miksujesz banany, jogurt z migdałami i gotowy krem nakładasz do truskawek. Zajmie Ci to niewiele czasu, a zaserwujesz sobie i Twoim bliskim wartościowy deser.

niskokaloryczne desery

pinterest.com

4. Popcorn z gorzką czekoladą

Popcorn jest, jak najbardziej zdrową przekąską, jeśli wykonamy go z użyciem właściwych składników. Łyżkę oleju z oliwek dajemy na patelnie, a następnie wsypujemy surowe, paczkowane ziarno kukurydzy i na wolnym ogniu prażymy. Do tego roztapiamy gorzką czekoladę, a następnie polewamy nią gotowy popcorn. Pamiętaj, żeby nie dodawać soli. Tym sposobem fundujemy sobie dietetyczną przekąskę, idealną do schrupania w pracy bądź podczas oglądania ulubionego serialu.

niskokaloryczne desery

pinterest.com

5. Ciasteczka owsiane

Kolejny z gatunku szybkich i prostych przepisów, gdzie składniki trzeba jedynie dobrze wymieszać i upiec. Do stworzenia owsianej przegryzki potrzebujemy 2 szklanki płatków owsianych, szklankę mąki, 2 jajka, 100 g roztopionego masła, trochę proszku do pieczenia i bakalie. Dobrze sprawdzą się orzechy, żurawina, rodzynki itp. Wszystko wrzucamy do jednej miski i dobrze miksujemy. Wkładamy do piekarnika na około 15 min i gotowe! Możemy zabrać je ze sobą wszędzie i sięgnąć, gdy dopadnie nas nagły głód.

Zobacz również: 9 rzeczy, które powinieneś mieć w kuchni podczas odchudzania

niskokaloryczne desery

flickr.com

(źródło: lifehack.compurewow.com)

Co Ty na to?
  • Lubię
  • Przesłodkie
  • Zabawne
  • Szok
  • Nie lubię

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies. Kontynuacja przeglądania oznacza zgodę na ich stosowanie. Polityka cookies

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close