Premiera nowej części Gwiezdnych Wojen: Przebudzenie Mocy to bezdyskusyjnie fenomen na skale światową. Nowi właściciele sagi: Studio Disney zadbali o to, aby nie sposób było jej zignorować. Głośne akcje marketingowe na bilbordach, plakatach, stacjach benzynowych są wszechobecne, o internecie nie wspominając.
Jest to bowiem inwestycja w sukces filmu, Disney spodziewa się zanotować 4 miliardy dolarów zysku! Niestety zdarzają się momenty, kiedy plany marketingowe posuwają się zbyt daleko. Zobaczcie 19 najbardziej bezsensownych produktów z logiem Star Wars!
If you wHHHAAAAere a true #StarWars fan you’d get crocs like these!❤️ #PeaceLoveCrocs pic.twitter.com/LrNgvYP31a
— PeaceLoveCrocs (@PeaceLoveCrocs) December 7, 2015
I hope these Star Wars razor blades I’m buying come with instructions to go down the vein not across pic.twitter.com/IBp0699llZ — Dale Hawerchelsk (@redhero) November 28, 2015
Tis the season to fix things with Star Wars duct tape. pic.twitter.com/RRlLsKrKlb
— Tabitha Chirrick (@TabKey) December 13, 2015
This #StarWars branding is everywhere I turn. But wouldn’t Ewoks be a better fit? #admittedstarwarsnovice pic.twitter.com/m0k1sFu3y4 — Mary Cadden (@MaryCadden) September 11, 2015
Yes I did buy Death Star baubles for the tree and Star Wars kitchen roll. No I’m not sorry pic.twitter.com/7DFBQAfa8m — Recurve (@curexcomplex) November 28, 2015
Dear @starwars, you have gone too far. pic.twitter.com/pf2tliXRx3 — Mike Levine (@mrlevine) November 26, 2015
— Recurve (@curexcomplex) November 28, 2015
#StarWars Lightsaber BBQ Tongs!Time to show off those galactic grilling skills! Buy it at https://t.co/lxKFUEiFGi pic.twitter.com/r7xA7gPQdW
— ShutUpAndTakeMyMoney (@justtakemymoney) December 2, 2015
someone get me off this ride #starwars #apples pic.twitter.com/W5eT53vvVH — trill cosby (@jay__all__day) December 8, 2015
Myślicie, że Star Wars’owy szał posunął się za daleko? Czy jest to tylko uszanowanie największej serii filmowej wszech czasów?