Wielką popularnością cieszą się wszelkie akcje mające na celu odejście od standardowego kanonu piękna i pokazanie, że każdy z nas jest piękny, bez względu na narzucone przez media stereotypy. Marka Adidas wpisała się w ten trend, wypuszczając całkiem nową kolekcję butów. Kampania wzbudziła ogromne kontrowersje, głównie za sprawą… modelki i jej nóg.
Arvida Byström, szwedzka artystka, modelka i fotografka, znana jest z promowania akcji niegolenia się wśród kobiet. Dla Adidasa chętnie zapozowała w typowo dziewczęcej stylizacji – biała sukienka, różowa koszulka i pastelowe sneakersy. Tylko jeden szczegół wywołał wokół niej burzę – jej nieogolone nogi.
W sieci zawrzało. Pod kampanijnym filmikiem na YouTube zaczęły pojawiać się negatywne i obraźliwe komentarze. Niektórzy posunęli się dalej, wysyłając nieprzyjemne wiadomości bezpośrednio do modelki. Czy mieli rację reagując w tak okrutny sposób? Oceńcie sami.
Kto według Was przekroczył granicę – Adidas promując niestandardowy kanon piękna, czy internauci reagując w ten sposób? Podzielcie się!