Ta niezwykła 11-latka osiągnęła już sukces o którym wielu tylko marzy. Dzięki ciężkiej pracy jej lemoniada Bee Sweet Lemonade będzie sprzedawana niemal w całych Stanach Zjednoczonych.
Młoda bizneswomen, Mikaila Ulmer, podpisała wielomilionowy kontrakt z siecią Whole Foods, która w 55 swoich sklepach będzie sprzedawać „Bee Sweet lemonade” młodej Mikaili. Dziewczynka do swojego przepisu używa mięty, siemienia lnianego i lemoniady z dodatkiem miodu. Recepturę na napój odziedziczyła po swojej praprababci, która uczyła Mikailę od małego.
Sama nazywa siebie „ambasadorką pszczół” i oddaje część swoich produktów na organizacje, troszczące się o dostarczycieli tego ważnego składnika jej lemoniady. Pierwszy raz stała się sławna, gdy w amerykańskim programie Shark Tank, gdzie na swój biznes uzyskała 60 000$.
Mikaila wpadła na pomysł robienia lemoniady z miodem gdy miała 4 lata i została użądlona przez pszczołę. Jak sama przyznaje „po tym stało się coś dziwnego, gdyż zaczęłam się interesować pszczołami i niezwykłą rolą jaką pełnią w naszym ekosystemie„. Od tego czasu brała udział w wielu konkursach na biznes, serwowała swoją lemoniadę prezydentowi Barackowi Obamie i nie zamierza na tym zaprzestać. Teraz jednak skupia się na zrównoważeniu nauki i prowadzenia biznesu.
(źródło: telegraph.co.uk, ft.com)