Krótko o nas. Virgin Mobile Polska jest częścią Virgin Group, międzynarodowej marki, która kojarzona jest na całym świecie. Twórcą Virgin jest Richard Branson, charyzmatyczny innowator, który od prawie 50 lat zmienia na lepsze usługi transportu, finansów czy turystyki. Jako Virgin Mobile zmieniamy świat telekomunikacji, a kolejnym etapem tych zmian jest nasza pionierska oferta abonamentu, a raczej ALBOnamentu. Zapraszamy do przeczytania krótkiej historii powstania tej usługi, po raz pierwszy dającej tak dużą możliwość wyboru.
Spis treści
POMYSŁ
Do tej pory użytkownicy telefonów komórkowych w Polsce mieli do wyboru dwie opcje – wygodę połączoną z optymalizacją kosztów (abonament) lub elastyczność (prepaid). Postanowiliśmy wprowadzić nowe rozwiązanie i przygotować ofertę, która w prosty sposób połączy to co najlepsze w istniejących na rynku rozwiązaniach, a dodatkowo będzie atrakcyjna cenowo. Ciężkie zadanie, ryzykowne podejście, ale >>efekt warty zachodu.
PRZYGOTOWANIE
Wyszliśmy od podstawowych założeń. Przede wszystkim chcieliśmy, aby usługa była wygodna i elastyczna, aby oferowała abonentowi dokładnie to czego potrzebuje, na taki okres, który uważa za właściwy. Chcieliśmy zastosować formę abonamentu, aby użytkownik nie musiał się przejmować doładowaniem konta, jednak wiedzieliśmy też, że nie chcemy wiązać go umową na określony czas. Ważny z naszego punktu widzenia był wybór rozmiarów pakietów SMS’ów, Internetu czy minut i to w dowolnym momencie, bez potrzeby kontaktu z biurem obsługi. Wiedzieliśmy że musimy w tym celu zbudować >>odpowiednią platformę i infrastrukturę, która wesprze ten system i zapewni jego sprawne działanie. Zabraliśmy się więc do pracy.
EFEKTY
Oczywiście projekty takich rozmiarów nie powstają z dnia na dzień. ALBOnament to wiele miesięcy testów i przygotowań. Z końcem lutego udało nam się uruchomić usługę, która realizuje wszystkie cele, jakie sobie postawiliśmy – >>swobodę, elastyczność i wygodę naszych abonentów. Czy jest idealna? Pewnie nie, ale jest to coś, czego do tej pory jeszcze nie było, więc poprzeczkę mieliśmy postawioną wysoko. Jeśli model się sprawdzi, inne sieci mogą pójść naszym śladem, z czym nawiasem mówiąc, nie mamy żadnego problemu. Dlaczego? Uważamy, że poprawi to znacząco sytuację konsumenta na rynku.
WASZE ZDANIE
Wiemy że podejmujemy duże ryzyko wprowadzając abonament, którego nikt wcześniej nie odważył się zaoferować, ale wierzymy, że decyzja była słuszna. Na tym etapie najważniejsza jest dla nas Wasza opinia. Co myślicie na temat ALBOnamentu, jakie są wasze wątpliwości, co Waszym zdaniem zrobiliśmy dobrze, a co moglibyśmy jeszcze poprawić? Zachęcamy do odwiedzenia strony z dodatkowymi informacjami, a przede wszystkim do >>wypróbowania ALBOnamentu.