Melanż. Oczekiwania vs. Rzeczywistość - GIS ruszył z nową kampanią. Jest lepsza od poprzedniej? | Blaber
Kraj

Melanż. Oczekiwania vs. Rzeczywistość – GIS ruszył z nową kampanią. Jest lepsza od poprzedniej?

Zdarza się, że dorośli chcą dobrze, ale nie bardzo im to wychodzi. Tak było w przypadku głośnej kampanii Głównego Inspektoratu Sanitarnego, w której “raper Gisu” uświadamiał młodzież i dzieci w temacie szkodliwości narkotyków i dopalaczy (pamiętacie? tutaj).

Kampania była zupełnie nietrafiona i spotkała się z falą olbrzymiej krytyki ze strony społeczeństwa. Można powiedzieć, że odniosła raczej odwrotny skutek od tego, którego oczekiwali jej twórcy. Na szczęście, pracownicy GIS wzięli sobie całą sytuację do serca i do najnowszej kampanii zaprosili osoby, które zdają się mieć trochę większe rozeznanie, jeśli chodzi o dzisiejszą młodzież, jej zainteresowania i oczekiwania. Jaki jest efekt ich pracy?

Zobaczcie kilka filmików, w których Główny Inspektorat Sanitarny – tym razem językiem i obrazem dostosowanym do grupy docelowej – pokazuje, jakie są skutki zażywania narkotyków. Cała kampania ma tytuł MELANŻ. OCZEKIWANIA VS. RZECZYWISTOŚĆ. Co o niej sądzicie?

Więcej filmików autorstwa Fabryki Komunikacji Społecznej, znajdziecie na kanale MELANŻ. OCZEKIWANIA VS. RZECZYWISTOŚĆ. Zobaczcie je koniecznie! I dajcie znać, co o nich myślicie.

Co Ty na to?
  • Fascinated
  • Happy
  • Sad
  • Angry
  • Bored
  • Afraid

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies. Kontynuacja przeglądania oznacza zgodę na ich stosowanie. Polityka cookies

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close