Nowy VW Polo – kontynuacja
Pod koniec 2017 roku miała miejsce premiera nowego modelu VW Polo. Razem z marką Volkswagen stanęliśmy przed zadaniem zakomunikowania odbiorcom wejścia na rynek nowego wizerunku małego miejskiego auta niemieckiego producenta.
Mieliśmy za zadanie stworzyć kampanię, która skutecznie zakomunikuje dynamiczny i nowoczesny charakter nowej odsłony auta.
Do współpracy zaangażowaliśmy blogerów z popularnych blogów motoryzacyjnych motosekcja.pl, premiummoto.pl oraz motofilm.pl. Atrakcyjne treści eksperckie miały za zadanie wygenerować nie tylko wysokie zaangażowanie czytelników, ale też przejścia na stronę produktową producenta.
3 blogerów
motofilm.pl
motosekcja.pl
premiummoto.pl
8 art.
artykuły tematyczne, które promowaliśmy w sieci
4 min 51 s
średni czas na artykule
Cele
Nowa narracja komunikacyjna była wyzwaniem przy tworzeniu materiałów kampanijnych. Zawrzeć musieliśmy w nich nie tylko informacje o nowej, bogatszej charakterystyce VW Polo, ale subtelnie wspomnieć o przemianie, która zaszła wraz z nowym modelem.
Wśród materiałów, jakie pojawiły się w kategorii, znalazły się między innymi artykuły blogowe, quizy, artykuły produktowe, kontekstowe oraz angażujące użytkowników z sieci virale.
85 311
unikalnych odsłon wszystkich stron kampanijnych
1 358 980
zasięg kampanii
Teksty – sieć blogowa
„Nowe auto miejskie, bezpieczniejsze od kilkuletniego auta klasy średniej”
Podejście kontekstowe
Podejście produktowe
Podejście ciekawostkowe
Poradnik
„Nowe auto – inwestycja, która się opłaca. Czym kierować się przy wyborze?”
„Opłacalne nowe auto. Jakie wybrać?”
Obecność w social media
Wyniki
Oprócz przygotowania odpowiednich treści, zadbaliśmy też o realizację wskaźników mediowych i dotarcie do odpowiedniej grupy celu. Dzięki temu nasze działania wygenerowały duże zainteresowanie w mediach społecznościowych oraz na samym serwisie blaber.pl i blogach motosekcja.pl i premiummoto.pl.
- Na potrzeby promocji powstało 8 artykułów.
- Materiały publikowaliśmy na stronie Blaber, trzech platformach blogerów (motosekcja.pl i premiummoto.pl) oraz w kanałach social – Facebook, Instagram, Messenger.
- Wygenerowaliśmy 85 311 odsłon na powstałych materiałach.
- Ponad 90 procent ruchu wygenerowanego było w grupie celu.
- Średni czas na artykule (biorąc pod uwagę wszystkie materiały) 3 min. 56 sek.
- Całkowity zasięg kampanii to 1 358 980 użytkowników.
- Wygenerowaliśmy 7173 przejść na LP nowego Polo.