| Blaber

b5a

Nowy VW Polo – kontynuacja

Pod koniec 2017 roku miała miejsce premiera nowego modelu VW Polo. Razem z marką Volkswagen stanęliśmy przed zadaniem zakomunikowania odbiorcom wejścia na rynek nowego wizerunku małego miejskiego auta niemieckiego producenta.

Mieliśmy za zadanie stworzyć kampanię, która skutecznie zakomunikuje dynamiczny i nowoczesny charakter nowej odsłony auta.

Do współpracy zaangażowaliśmy blogerów z popularnych blogów motoryzacyjnych motosekcja.pl, premiummoto.pl oraz motofilm.pl. Atrakcyjne treści eksperckie miały za zadanie wygenerować nie tylko wysokie zaangażowanie czytelników, ale też przejścia na stronę produktową producenta.

3 blogerów
motofilm.pl
motosekcja.pl
premiummoto.pl

8 art.
artykuły tematyczne, które promowaliśmy w sieci

4 min 51 s
średni czas na artykule

b1

Cele

Nowa narracja komunikacyjna była wyzwaniem przy tworzeniu materiałów kampanijnych. Zawrzeć musieliśmy w nich nie tylko informacje o nowej, bogatszej charakterystyce VW Polo, ale subtelnie wspomnieć o przemianie, która zaszła wraz z nowym modelem.

Wśród materiałów, jakie pojawiły się w kategorii, znalazły się między innymi artykuły blogowe, quizy, artykuły produktowe, kontekstowe oraz angażujące użytkowników z sieci virale.

85 311
unikalnych odsłon wszystkich stron kampanijnych

1 358 980
zasięg kampanii

Teksty – sieć blogowa

premiummoto-blog-motoryzacyjny-2
motosekcja

Podejście kontekstowe

Podejście produktowe

Podejście ciekawostkowe

Poradnik

Obecność w social media

tech-facebook
Instagram_logo.svg

Wyniki

Oprócz przygotowania odpowiednich treści, zadbaliśmy też o realizację wskaźników mediowych i dotarcie do odpowiedniej grupy celu. Dzięki temu nasze działania wygenerowały duże zainteresowanie w mediach społecznościowych oraz na samym serwisie blaber.pl i blogach motosekcja.pl i premiummoto.pl.

  • Na potrzeby promocji powstało 8 artykułów.
  • Materiały publikowaliśmy na stronie Blaber, trzech platformach blogerów (motosekcja.pl i premiummoto.pl) oraz w kanałach social – Facebook, Instagram, Messenger.
  • Wygenerowaliśmy 85 311 odsłon na powstałych materiałach.
  • Ponad 90 procent ruchu wygenerowanego było w grupie celu.
  • Średni czas na artykule (biorąc pod uwagę wszystkie materiały) 3 min. 56 sek.
  • Całkowity zasięg kampanii to 1 358 980 użytkowników.
  • Wygenerowaliśmy 7173 przejść na LP nowego Polo.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies. Kontynuacja przeglądania oznacza zgodę na ich stosowanie. Polityka cookies

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close