| Blaber

Styczniowy relaks z nc+

Na konkurencyjnym rynku platform telewizyjnych trwa zacięta walka o konsumenta. Stanęliśmy przed zadaniem wsparcia sprzedaży wykorzystując do tego wieloformatowe natywne treści.

W poświątecznym okresie, stworzyliśmy dla naszych czytelników cykl artykułów w platformie contentowej blaber.pl, w której nasi najlepsi autorzy filmowi dzielili się własnymi recenzjami tytułów dostępnych w platformie Klienta oraz kontekstowymi materiałami, związanymi z kinem i technologią ich odtwarzania w domowym zaciszu.

Treści kierowane były do szerokiej grupy odbiorców, więc skoncentrowaliśmy się na różnej tematyce i charakterze tworzonych treści. Proponowaliśmy filmy i programy dla niemal każdej grupy wiekowej. W ramach kampanii pojawiły się również posty w postaci pojedynczych ujęć z programów na Instagramie.

Wykorzystując potencjał naszej platformy oraz kanały zaprzyjaźnionych z nami blogerów, stworzyliśmy doskonałą przestrzeń w sieci. Użyteczność i wartość treści pozwoliły nam skutecznie zatrzymać uwagę odbiorców na promocyjnej ofercie naszego Klienta. Przekaz budowany był na fundamencie korzyści i benefitów płynących z posiadania usługi nc+ w najwyższej na rynku jakości obrazu i dźwięku.

8 tys
udanych sesji użytkowników na stronie oferty

4 artykuły
w pełni dedykowane marce

5 min 51 s
średni czas na artykule

Cele

Stworzenie angażujących artykułów i treści w social media. Poprowadzenie struktury linkowania w sposób przejrzysty i efektywny, aby w efekcie uzyskać jak najwyższą liczbę udanych sesji na stronie oferty. Wielotematyczne ujęcie komunikacji wobec grupy celowej Klienta. Sprecyzowana tematyka – filmowa, lifestyle’owa a nawet podróżnicza – pozwoliła uzyskać dobry efekt pojawienia się na sekcjach i materiałach wyłącznie użytkowników szukających takich informacji.

Obrany kierunek komunikacji, poza podstawowym założeniem przekierowania użytkownika, spełniał także rolę edukowania i doradzania użytkownikom w ściśle zakrojonej tematyce (film i technologia).

43 875
unikalnych odsłon wszystkich stron kampanijnych

490 tys
zasięg kampanii

Dedykowane artykuły tematyczne

5 powodów, przez które przestałam chodzić do kina

Sprawdź do jakiego programu powinni Cię zaprosić

4K – wszystko, co musisz wiedzieć o przełomowej technologii

Obecność w social media

Wyniki

Nie tylko przygotowaliśmy angażujące treści i odpowiednio dobraliśmy kanały ich dystrybucji, ale także zadbaliśmy o realizację wskaźników mediowych. Z komunikatem marki dotarliśmy do odpowiednich grup celu. Nasze działania przyczyniły się do wzrostu zainteresowania marką i ofertą w mediach społecznościowych, a także w odpowiednich sekcjach tematycznych serwisu blaber.pl.

  • Na potrzeby kampanii powstały 4 dedykowane artykuły.
  • Dystrybuowaliśmy je na platformie Blaber, kanale blogerki podróżniczej oraz w kanałach social media – Facebooku, Instagramie oraz newsletterze Blaber.
  • Wygenerowaliśmy blisko 500 tys odsłon na stworzonych materiałach.
  • 100 procent ruchu wygenerowanego było w grupie celu.
  • Średni czas na artykule (biorąc pod uwagę wszystkie materiały) 5 min. 51 sek.
  • Zasięg kampanii objął ponad 490 tys użytkowników, liczba ta stale rośnie.
  • Artykuły generowały jakościowy, zmotywowany do kupna ruch na LP Klienta.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies. Kontynuacja przeglądania oznacza zgodę na ich stosowanie. Polityka cookies

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close