Styczniowy relaks z nc+
Na konkurencyjnym rynku platform telewizyjnych trwa zacięta walka o konsumenta. Stanęliśmy przed zadaniem wsparcia sprzedaży wykorzystując do tego wieloformatowe natywne treści.
W poświątecznym okresie, stworzyliśmy dla naszych czytelników cykl artykułów w platformie contentowej blaber.pl, w której nasi najlepsi autorzy filmowi dzielili się własnymi recenzjami tytułów dostępnych w platformie Klienta oraz kontekstowymi materiałami, związanymi z kinem i technologią ich odtwarzania w domowym zaciszu.
Treści kierowane były do szerokiej grupy odbiorców, więc skoncentrowaliśmy się na różnej tematyce i charakterze tworzonych treści. Proponowaliśmy filmy i programy dla niemal każdej grupy wiekowej. W ramach kampanii pojawiły się również posty w postaci pojedynczych ujęć z programów na Instagramie.
Wykorzystując potencjał naszej platformy oraz kanały zaprzyjaźnionych z nami blogerów, stworzyliśmy doskonałą przestrzeń w sieci. Użyteczność i wartość treści pozwoliły nam skutecznie zatrzymać uwagę odbiorców na promocyjnej ofercie naszego Klienta. Przekaz budowany był na fundamencie korzyści i benefitów płynących z posiadania usługi nc+ w najwyższej na rynku jakości obrazu i dźwięku.
8 tys
udanych sesji użytkowników na stronie oferty
4 artykuły
w pełni dedykowane marce
5 min 51 s
średni czas na artykule
Cele
Stworzenie angażujących artykułów i treści w social media. Poprowadzenie struktury linkowania w sposób przejrzysty i efektywny, aby w efekcie uzyskać jak najwyższą liczbę udanych sesji na stronie oferty. Wielotematyczne ujęcie komunikacji wobec grupy celowej Klienta. Sprecyzowana tematyka – filmowa, lifestyle’owa a nawet podróżnicza – pozwoliła uzyskać dobry efekt pojawienia się na sekcjach i materiałach wyłącznie użytkowników szukających takich informacji.
Obrany kierunek komunikacji, poza podstawowym założeniem przekierowania użytkownika, spełniał także rolę edukowania i doradzania użytkownikom w ściśle zakrojonej tematyce (film i technologia).
43 875
unikalnych odsłon wszystkich stron kampanijnych
490 tys
zasięg kampanii
Dedykowane artykuły tematyczne
Filmy miesiąca: 4 tytuły na zimowe wieczory
5 powodów, przez które przestałam chodzić do kina
Sprawdź do jakiego programu powinni Cię zaprosić
4K – wszystko, co musisz wiedzieć o przełomowej technologii
Obecność w social media
Wyniki
Nie tylko przygotowaliśmy angażujące treści i odpowiednio dobraliśmy kanały ich dystrybucji, ale także zadbaliśmy o realizację wskaźników mediowych. Z komunikatem marki dotarliśmy do odpowiednich grup celu. Nasze działania przyczyniły się do wzrostu zainteresowania marką i ofertą w mediach społecznościowych, a także w odpowiednich sekcjach tematycznych serwisu blaber.pl.
- Na potrzeby kampanii powstały 4 dedykowane artykuły.
- Dystrybuowaliśmy je na platformie Blaber, kanale blogerki podróżniczej oraz w kanałach social media – Facebooku, Instagramie oraz newsletterze Blaber.
- Wygenerowaliśmy blisko 500 tys odsłon na stworzonych materiałach.
- 100 procent ruchu wygenerowanego było w grupie celu.
- Średni czas na artykule (biorąc pod uwagę wszystkie materiały) 5 min. 51 sek.
- Zasięg kampanii objął ponad 490 tys użytkowników, liczba ta stale rośnie.
- Artykuły generowały jakościowy, zmotywowany do kupna ruch na LP Klienta.