- Blaber

Launch nowej marki na polskim rynku innowacyjnych kosmetyków do włosów

Vitality’s Espresso to balsam koloryzujący i regenerujący, który ożywia kolor w ciągu 2 minut, gwarantując jego intensywność.

Cele

Głównym założeniem kampanii było zbudowanie świadomości i wywołanie zainteresowania nowym produktem do pielęgnacji włosów oraz wzmocnienie pozycji marki w segmencie Hair Care.

Naszym celem było przygotowanie i dystrybucja angażujących formatów. Następnie w ich pomocą zbudowanie zasięgu, konkretnej liczby odsłon dedykowanych marce treści oraz przekierowań czytelnika na karty produktu w sklepie internetowym sieci Rossmann. 

6 art.
– opracowanych przez nasze blogerki

Quiz
dla czytelniczek sekcji Beauty

1,3 mln
zasięg kampanii

Realizacja

W ramach wielokanałowej dystrybucji Rich Content przygotowaliśmy 6 różnorodnych materiałów. Każdy z nich dostosowany do naturalnego środowiska  odbiorców i preferencji użytkowników różnych kanałów – bardziej rozbudowane treści edukacyjne w przestrzeniach blogerek, angażujące posty na Instagramie, Short Videos na Facebook.  Dobrze dopasowany komunikat od marki trafił bezpośrednio do użytkowniczek z grupy celu, skupionej wokół tematyki pielęgnacji włosów oraz osób szukających nowej formy odżywienia koloru i regeneracji.

Artykuł edukacyjny

Quiz

Artykuł kontekstowy

Dedykowane Short Video

Obecność w social media

Wyniki

Nie tylko przygotowaliśmy autorskie treści o nowej marce i produktach, ale zadbaliśmy też o realizację wskaźników mediowych. Dodatkową wartością dla klienta były badania konsumentów nowej marki i rekomendacje doprecyzowujące pożądaną grupę celową. Dzięki materiałom i unikalnemu podejściu w ich dystrybucji, nasz content wygenerował duże zainteresowanie w mediach społecznościowych i przestrzeni naszych blogerek.

  • przygotowane materiały wygenerowały ponad 16 420  odsłon
  • każdy z filmów, artykułów i quizów w unikalny sposób prezentował różne warianty z gamy produktów
  • zasięg całej kampanii wyniósł ponad 1,3 miliona odbiorców,
  • przeciętna wizyta na artykule wyniosła ponad 2,5 minuty.