Launch nowej marki na polskim rynku innowacyjnych kosmetyków do włosów
Vitality’s Espresso to balsam koloryzujący i regenerujący, który ożywia kolor w ciągu 2 minut, gwarantując jego intensywność.
Cele
Głównym założeniem kampanii było zbudowanie świadomości i wywołanie zainteresowania nowym produktem do pielęgnacji włosów oraz wzmocnienie pozycji marki w segmencie Hair Care.
Naszym celem było przygotowanie i dystrybucja angażujących formatów. Następnie w ich pomocą zbudowanie zasięgu, konkretnej liczby odsłon dedykowanych marce treści oraz przekierowań czytelnika na karty produktu w sklepie internetowym sieci Rossmann.
6 art.
– opracowanych przez nasze blogerki
Quiz
dla czytelniczek sekcji Beauty
1,3 mln
zasięg kampanii
Realizacja
W ramach wielokanałowej dystrybucji Rich Content przygotowaliśmy 6 różnorodnych materiałów. Każdy z nich dostosowany do naturalnego środowiska odbiorców i preferencji użytkowników różnych kanałów – bardziej rozbudowane treści edukacyjne w przestrzeniach blogerek, angażujące posty na Instagramie, Short Videos na Facebook. Dobrze dopasowany komunikat od marki trafił bezpośrednio do użytkowniczek z grupy celu, skupionej wokół tematyki pielęgnacji włosów oraz osób szukających nowej formy odżywienia koloru i regeneracji.
Artykuł edukacyjny
Quiz
Artykuł kontekstowy
Dedykowane Short Video
Obecność w social media
Wyniki
Nie tylko przygotowaliśmy autorskie treści o nowej marce i produktach, ale zadbaliśmy też o realizację wskaźników mediowych. Dodatkową wartością dla klienta były badania konsumentów nowej marki i rekomendacje doprecyzowujące pożądaną grupę celową. Dzięki materiałom i unikalnemu podejściu w ich dystrybucji, nasz content wygenerował duże zainteresowanie w mediach społecznościowych i przestrzeni naszych blogerek.
- przygotowane materiały wygenerowały ponad 16 420 odsłon
- każdy z filmów, artykułów i quizów w unikalny sposób prezentował różne warianty z gamy produktów
- zasięg całej kampanii wyniósł ponad 1,3 miliona odbiorców,
- przeciętna wizyta na artykule wyniosła ponad 2,5 minuty.