Vivus i Mr Hi’s – kampania wizerunkowa brand hero
Wśród marek działających w sektorze fintech nie jest łatwo wyróżnić się inną cechą, niż warunkami oferty. Marka Vivus zdała sobie sprawę, że atrakcyjna pożyczka przez Internet to dziś za mało, by zaistnieć w świadomości odbiorców. Aby zdobyć ich zaufanie i wzbudzić pozytywne skojarzenia, powołali do życia Mr Hi’sa.
To właśnie jego postać została bohaterem marki Vivus. I nie byle jakim bohaterem, bo Mr Hi’s stworzono jako gwiazdora disco polo. Wokół tej komunikacji zbudowaliśmy szeroko zakrojoną kampanię wizerunkowo-zasięgową dla marki.
Wykorzystując potencjał platformy blaber.pl oraz możliwości naszych blogerów stworzyliśmy 6 dedykowanych materiałów. Ich spoiwem był wyrazista postać Mr His’a który mówił jasno, że „życie jest za krótkie, by nie wydawać kasy na przyjemności”. W konwencji storytellingu zbudowaliśmy komunikację, tak aby w jak największym stopniu była obrazowa i angażująca czytelników.
W ten sposób dotarliśmy z komunikatem wprost do grupy celu – osób w wieku 25+, skupionych wokół tematów lifestylowych oraz czytelników portali newsowych, szukających w Internecie rozrywki. Dzięki precyzyjnie zaplanowanej dystrybucji na Facebooku i Instagramie z łatwością zbudowaliśmy wysokie zaangażowanie na materiałach oraz wywołaliśmy dialog wokół postaci Mr Hi’sa.
65 tys
odsłon treści kampanijnych
6 artykułów
w pełni dedykowanych marce
3 min 43 s
średni czas na artykule
Brand Hero
Cele
Na potrzeby kampanii stworzyliśmy 6 dedykowanych artykułów. Wśród nich znalazły się 2 materiały w konwencji newsowej, eksponujące Mr Hi’sa na tle znanych postaci z branży disco. Równie nośną formą okazał się wywiad, dlatego wraz z influencerami przygotowaliśmy 4 materiały, przybliżające postać w kontekście podróży, motoryzacji i relacji z płcią piękną – wszystko z przymrużeniem oka. Dodatkowo wypromowaliśmy stworzony przez markę materiał video, debiutancki singiel Mr Hi’sa, o wymownym tytule „Kasę Bierz”.
Głównym celem kampanii było zwiększenie rozpoznawalności Mr Hi’sa w sieci oraz wzmocnienie wizerunku pluszowego gwiazdora. Było to możliwe dzięki zaangażowaniu czytelników w przestrzeni platform społecznościowych.
18
postów social mediowych
1 690 955
zasięg kampanii
„Zenek i Sławomir mogą poczuć się zagrożeni.
Kim jest nowa gwiazda disco-polo?„
„Ekskluzywny wywiad z Mr Hi’sem, czyli cała prawda o nowym gwiazdorze disco polo„
„Mr Hi’sa recepta na sukces„
„O pięknych kobietach i życiu na maksa”
„Po co być 50 Centem„
„Mr Hi’s na targach motoryzacyjnych„
Wyniki
Dzięki wysokiej jakości treściom mogliśmy zadbać o realizacje wskaźników mediowych, a trafne uchwycenie grupy celu pozwoliło nam dotrzeć z komunikatem od marki do określonej grupy celu. W ten sposób wygenerowaliśmy wysokie zaangażowanie na materiałach, co w rezultacie przełożyło się na wzmocnienie wizerunku i rozpoznawalności postaci Mr Hi’sa.
- W ramach kampanii powstało 6 materiałów
- Dystrybuowaliśmy je na portalu Blaber, przestrzeniach influencerów oraz w kanałach social – Facebooku, Instagramie i na You Tube
- Wartościowy ruch na materiałach poświęconych marce – 65 000
- Ponad 90 procent ruchu wygenerowanego było w grupie celu
- Średni czas na wszystkich materiałach wyniósł 3:43 min
- Szacowany całkowity zasięg kampanii – 1 690 955 użytkowników