| Blaber

Vivus i Mr Hi’s – kampania wizerunkowa brand hero

Wśród marek działających w sektorze fintech nie jest łatwo wyróżnić się inną cechą, niż warunkami oferty. Marka Vivus zdała sobie sprawę, że atrakcyjna pożyczka przez Internet to dziś za mało, by zaistnieć w świadomości odbiorców. Aby zdobyć ich zaufanie i wzbudzić pozytywne skojarzenia, powołali do życia Mr Hi’sa.

To właśnie jego postać została bohaterem marki Vivus. I nie byle jakim bohaterem, bo Mr Hi’s stworzono jako gwiazdora disco polo. Wokół tej komunikacji zbudowaliśmy szeroko zakrojoną kampanię wizerunkowo-zasięgową dla marki.

Wykorzystując potencjał platformy blaber.pl oraz możliwości naszych blogerów stworzyliśmy 6 dedykowanych materiałów. Ich spoiwem był wyrazista postać Mr His’a który mówił jasno, że „życie jest za krótkie, by nie wydawać kasy na przyjemności”. W konwencji storytellingu zbudowaliśmy komunikację, tak aby w jak największym stopniu była obrazowa i angażująca czytelników.

W ten sposób dotarliśmy z komunikatem wprost do grupy celu – osób w wieku 25+, skupionych wokół tematów lifestylowych oraz czytelników portali newsowych, szukających w Internecie rozrywki. Dzięki precyzyjnie zaplanowanej dystrybucji na Facebooku i Instagramie z łatwością zbudowaliśmy wysokie zaangażowanie na materiałach oraz wywołaliśmy dialog wokół postaci Mr Hi’sa.

65 tys
odsłon treści kampanijnych

6 artykułów
w pełni dedykowanych marce

3 min 43 s
średni czas na artykule

Brand Hero 

vuvus

Cele

Na potrzeby kampanii stworzyliśmy 6 dedykowanych artykułów. Wśród nich znalazły się 2 materiały w konwencji newsowej, eksponujące Mr Hi’sa na tle znanych postaci z branży disco. Równie nośną formą okazał się wywiad, dlatego wraz z influencerami przygotowaliśmy 4 materiały, przybliżające postać w kontekście podróży, motoryzacji i relacji z płcią piękną – wszystko z przymrużeniem oka. Dodatkowo wypromowaliśmy stworzony przez markę materiał video, debiutancki singiel Mr Hi’sa, o wymownym tytule „Kasę Bierz”.

Głównym celem kampanii było zwiększenie rozpoznawalności Mr Hi’sa w sieci oraz wzmocnienie wizerunku pluszowego gwiazdora. Było to możliwe dzięki zaangażowaniu czytelników w przestrzeni platform społecznościowych. 

18
postów social mediowych

1 690 955
zasięg kampanii

Zenek i Sławomir mogą poczuć się zagrożeni.
Kim jest nowa gwiazda disco-polo?

Ekskluzywny wywiad z Mr Hi’sem, czyli cała prawda o nowym gwiazdorze disco polo

Mr Hi’sa recepta na sukces

„O pięknych kobietach i życiu na maksa”

„Po co być 50 Centem

„Mr Hi’s na targach motoryzacyjnych

tech-facebook

Wyniki

Dzięki wysokiej jakości treściom mogliśmy zadbać o realizacje wskaźników mediowych, a trafne uchwycenie grupy celu pozwoliło nam dotrzeć z komunikatem od marki do określonej grupy celu. W ten sposób wygenerowaliśmy wysokie zaangażowanie na materiałach, co w rezultacie przełożyło się na wzmocnienie wizerunku i rozpoznawalności postaci Mr Hi’sa.

  • W ramach kampanii powstało 6 materiałów
  • Dystrybuowaliśmy je na portalu Blaber, przestrzeniach influencerów oraz w kanałach social – Facebooku, Instagramie i na You Tube
  • Wartościowy ruch na materiałach poświęconych marce – 65 000
  • Ponad 90 procent ruchu wygenerowanego było w grupie celu
  • Średni czas na wszystkich materiałach wyniósł 3:43 min
  • Szacowany całkowity zasięg kampanii – 1 690 955 użytkowników

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies. Kontynuacja przeglądania oznacza zgodę na ich stosowanie. Polityka cookies

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close