| Blaber

Współpraca

KIM JESTEŚMY?

Blaber jest serwisem wirusowych treści, publikującym codziennie od kilku do kilkunastu artykułów będących zbiorem informacji ze świata Internetu w ponad 20 kategoriach tematycznych.

+Reklama natywna

Reklama natywna:

Strategia oparta jest o nowoczesną reklamę natywną, której skuteczność jest co najmniej 15 razy wyższa od tradycyjnych reklam banerowych. Taka forma reklamy zwiększa interakcję z odbiorcą, który chętnie się nią dzieli poprzez media społecznościowe.


+Wideo przepisy

Wideo przepisy:

Blaber tworzy 30 sekundowe filmy, pokazujące przygotowywanie najciekawszych przepisów w oparciu o produkty dostępne w danej sieci handlowej. Forma reklamy odpowiada najnowszym trendom formatów wyświetlanych na urządzeniach mobilnych. Aby zmaksymalizować ilość wyświetleń filmy są dystrybuowane za pośrednictwem oficjalnego fanpage’a oraz strony blaber.pl.

+Treści viralowe

Treści viralowe:

Istotą Blabera jest viralowe rozpowszechnianie informacji. Dzięki atrakcyjnej treści i skłonności odbiorców do dzielenia się nią wśród znajomych serwis bardzo szybko pozyskuje nowych użytkowników.

podziel-sie


+Media społecznościowe

Media społecznościowe:

Dzięki pełnej integracji serwisu z mediami społecznościowymi dostarczane treści udostępniane są za pośrednictwem wszystkich znaczących portali. Blaber jest obecny wszędzie tam, gdzie są jego czytelnicy.

Social-Media-Management-Services

+Listy i rankingi

Listy i rankingi:

Forma reklamy atrakcyjna dla czytelnika oraz pozornie nieskupiająca się wyłącznie na produkcie. Ciekawe zdjęcia oraz tytuły zachęcają do przeczytania i tym samym zapoznania się z ofertą, natomiast sam produkt jest uzupełnieniem historii opisanej w rankingu. Dzięki temu  czytelnicy chętniej dzielą się materiałem za pośrednictwem mediów społecznościowych.

Przykłady:

– 5 kulinarnych zmian na poznańskim Starym Rynku, które Cię zaskoczą!

– 19 niezwykłych faktów o Starbucksie, o których mogłeś nie wiedzieć

– 10 najlepszych powieści 2015 roku. Ile z nich kojarzycie?

– 16 faktów o legendach rocka, o których nie miałeś pojęcia! 

– 5 baśni braci Grimm, które każdy rodzic powinien przeczytać swojemu dziecku na dobranoc

 

iphony
JAK TO DZIAŁA?
1

Kreacja oraz rekomendacja optymalnej kampanii

Zespół blaber.pl przeanalizuje Twoje cele marketingowe i sprzedażowe oraz zaprojektuje unikalną komunikację on-line

2

Celem prowadzonych działań jest zwiększanie sprzedaży oraz świadomości marki wśród konsumentów

W kampanii prowadzonej w serwisie blaber.pl i na jego oficjalnym fanpage’u wykorzystywane są materiały stworzone przez redakcję w porozumieniu z klientem

3

Klient zmotywowany do udostępniania treści

Sposób realizacji kampanii motywuje odbiorców nie tylko do czytania i zapoznawania się z ofertą klienta, ale również do udostępniania jej za pośrednictwem mediów społecznościowych

REKLAMA NATYWNA

infografika-natywna

75% RUCHU Z MEDIÓW SPOŁECZNOŚCIOWYCH
Social-Media-Management-Services
e3d820f0-eef2-4c29-97b6-9a192420bc1e

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies. Kontynuacja przeglądania oznacza zgodę na ich stosowanie. Polityka cookies

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close