Tworzenie wartościowych treści do Internetu to ciężka praca. Wiedzą o tym twórcy i, na całe szczęście, coraz więcej odbiorców produkowanego kontentu. Dlatego między innymi popularnością cieszą się platformy, na których możecie grosza dać blogerowi. Zyskują na tym obie strony, zarówno twórca, jak i odbiorca. Jakiś czas temu przekonała się o tym Julia Wizowska.
Jeśli śledzicie jej sociale i bloga nanowosmieci.pl, wiecie, że Julia robi kawał dobrej roboty. Szykuje posty, tworzy wpisy i nagrywa podcasty. W nich porusza głównie na temat odpadów, jakie generujemy każdego dnia, ich wpływie na środowisko i co można zrobić, by było tych śmieci po prostu mniej. Prawda, że ważne?
Na to wszystko Julia poświęca swój czas i zasoby. Tak samo robią oczywiście twórcy, którzy działają dla naszej rozrywki lub zaspokajają naszą ciekawość świata np. robiąc wideo ze swoich podróży. Nie zawsze jednak mają odwagę poprosić fanów o wsparcie finansowe, które jest potrzebne, by tworzyć dobrej jakości kontent. Jak się okazuje, strach ma wielkie oczy, a z pomocy fanów może wyjść wiele dobrego.
Odkąd Julia się przełamała i o taką pomoc poprosiła, zakładając konto na jednej z platform do wspierania finansowego twórców, minęły prawie 2 lata. Efekt był bardzo pozytywny dla całej działalności Julii, więc blogerka postanowiła podzielić się swoim doświadczeniem na Instagramie.
Jej post świetnie pokazuje, dlaczego warto wspierać finansowo pracę twórców, których uważamy za wartościowych oraz dlaczego o takie wsparcie warto prosić. Ta wiedza na pewno przyda się początkującym twórcom treści. Zapraszamy więc na profil @juliawizowska, gdzie wszystkiego się dowiecie:
Wyświetl ten post na Instagramie