M.I.A. w utworze Rewear It razem z siecią H&M promuje World Recycle Week, czyli tydzień światowego ruchu mody na rzecz planety.
Założeniem akcji jest oddawanie starych, zużytych czy nienadających się do noszenia ubrań. Sklep H&M dąży do zebrania 1000 ton niepotrzebnych rzeczy w największej kampanii na rzecz zrównoważonego rozwoju w historii marki.
Zobacz również: Francuski klub piłkarski żąda odszkodowania od wokalistki M.I.A.
Jaka idea przyświeca utworowi M.I.A. – Rewear It?
Niepotrzebne rzeczy oddane przez klientów zostaną wykorzystane do produkcji nowych kolekcji marki, a ich pozostała część trafi do second handów.
Całe przedsięwzięcie wspiera i promuje pochodząca ze Sri Lanki, brytyjska wokalistka M.I.A. Artystka otwarcie przyznaje, że prowadzi ekologiczny styl życia i dba o środowisko pod każdym względem. Dodaje, że jest typem osoby, która dolewa wody do końcówki szamponu, aby nie marnować resztek. Zupełnie jak polscy studenci.
[embedyt] http://www.youtube.com/watch?v=f7MskKkn2Jg[/embedyt]
Zobacz również: Co chowamy pod naszym ubraniem? Fotograf robi portrety wytatuowanych osób w odzieży i bez
Bohaterowie teledysku na czele z M.I.A. pokazują w jaki sposób można wykorzystać stare ubrania do nowych stylizacji. Rewear It to utwór stworzony w słusznej sprawie o wysokim walorze artystycznym. Łączy przyjemne z pożytecznym.
1 komentarz
ale hipokryzja