Nastały czasy, w których personalizowanie różnego rodzaju produktów przestało dziwić. Indywidualne cechy nadaje się rozmaitym przedmiotom, usługom, a nawet zapachom. To ostatnie, staje się powoli dostępne dla “zwykłych śmiertelników” (do tej pory, na personalizowane perfumy mogli sobie pozwolić jedynie co bardziej majętni). Jak to możliwe?
Z pomysłem wyszła marka kosmetyczna Rexona, która zamierza umożliwić swoim klientom personalizowanie zapachów na podstawie zawartości ich profilu na Instagramie.
Na ten – wydawać by się mogło – szalony pomysł, wpadła trójka studentów z Barcelony, która przedstawiła swój projekt szerszej publiczności i o dziwo, spotkała się z aprobatą.
Zarówno opakowanie produktu, jak i jego treść ma być tworzona na podstawie tego, co dany klient publikuje na swoim instagramowym koncie.
Na ten moment nie wiemy w jaki sposób producent miałby wydobywać zapach na podstawie zdjęć z serwisu w Internecie, jednak musicie przyznać, że brzmi to dość intrygująco…
Póki co wiemy, że pierwszymi osobami obdarowanymi będą ambasadorzy marki Instance (bo tak właśnie nazywał się będzie nowy produkt Rexony). Co więcej – opakowanie ma zawierać jedynie skromną próbkę perfum.
Mimo, że cały ten projekt jest naprawdę fascynujący i ciekawy, to nie do końca jestem przekonana jaki zapach producenci Rexony Instance stworzyliby na podstawie mojego konta na Instragamie… Biorąc pod uwagę zdjęcia, które niekiedy udostępniam, strach się bać!
Wygląda na to, że teraz jeszcze bardziej trzeba będzie kontrolować udostępnianie zdjęć w swoich social mediach. Podzielcie się z nami, co myślicie o tym pomyśle!