Chcesz wiedzieć jak może wyglądać artykuł promujący Twoją markę na Blaberze? W tym wpisie prezentujemy (prawie) wszystkie możliwości jakie daje publikacja w naszym serwisie.
Najważniejsza oczywiście jest treść. Co ważne – dla nas priorytetem jest przekazanie najistotniejszych informacji w możliwie zwięzłej formie. Nie piszemy przydługich „ścian tekstu”, które zanudzą wszystkich, poza najbardziej zainteresowanymi. Tekst ograniczamy do minimum, skupiając się na konkretach, korzyściach i emocjach. Tak zainteresowanego i „ocieplonego” czytelnika odsyłamy do odpowiedniej landing page za pomocą struktury kontekstowych linków. Linki są merytorycznie wplecione w treść i stanowią część jej wartościowego przekazu. Szanujemy naszych czytelników, więc nie manipulujemy ich zaufaniem.
Ponieważ jeden obraz znaczy więcej niż tysiąc słów – w naszych artykułach znajdziesz też dużo zdjęć nawiązujących do treści, takich jak np. to:
Jeśli chcemy aby zdjęcie zachęcało do wykonania akcji i przejścia na inną stronę, przygotujemy je w odpowiedni sposób, dodając CTA i/lub Twoje logo. Na przykład tak:
Staramy się, by nasze treści były różnorodne i nie schodziły poniżej progu pewnej jakości. Dlatego często współpracujemy z wieloma uznanymi fotografami realizujemy profesjonalne sesje zdjęciowe w najróżniejszych typach fotografii: studyjnej, produktowej, kulinarnej, czy motoryzacyjnej. Mając własne zaplecze kreatywnych designerów i Tworzymy własne kreacje i infografiki. Przykład:
Czasem nie zaszkodzi też umieszczenie filmu, aby dodatkowo urozmaicić komunikację. Filmy są wybitnie dobrym medium, ponieważ angażują jednocześnie wiele zmysłów. Produkujemy video odpowiednie do profilu użytkownika i kanału dystrybucji. Mogą to być recenzje, wywiady i rozmowy z ekspertami, a także krótkie formy materiałów do dystrybucji w mediach społecznościowych i animacje produktowe.
Pójdźmy krok dalej. Załóżmy, że chcesz nie tylko poinformować i zainteresować czytelników, ale zależy Ci również na tym, aby przekazali Ci swój adres email? Nic prostszego – w każdym artykule możemy umieścić natywny formularz, który będzie stanowił integralną jego część i nie będzie wymagał przejścia na inną stronę. Taki formularz mógłby wyglądać np tak:
Możemy też dać czytelnikom szansę na sprawdzenie swojej wiedzy w quizie – który może dotyczyć Twojej marki lub produktu. Markę można implementować tutaj na kilka sposobów – na poziomie pytań, zdjęć oraz w odpowiedziach do quizu. Ciekawy fakt – quizy uzupełnia w całości ponad 70% osób (i to uwzględniając nawet te naprawdę długie). Podczas uzupełniania quizu generuje się:
- zaangażowanie,
- wiedza,
- ciekawość wyniku.
Taki quiz może być oddzielnym materiałem albo częścią artykułu, a jego wynik możemy wyświetlać w momencie pozostawienia adresu email, o tak:
Bezpośrednio na artykułach można też umożliwić czytelnikom zakup produktów, jak w przykładzie poniżej:
Bambusowy zestaw do wina, 129 zł
Piękne pudełko z bambusa, w którym schowane są wszelkie akcesoria do wina niezbędne dla każdego amatora wina. Wykonano je ze stali nierdzewnej wysokiej jakości oraz drewna bambusowego. Prezentuje się niesamowicie i stanowi doskonały wybór nie tylko na prezent, ale i ozdobę mieszkania. W środku jest korkociąg, obcinacz do folii, pierścień chroniący przed spływaniem kropel po butelce oraz nalewak, chroniący przed zabrudzeniem obrusa.
[product-popup id=”0″]
Podsumowanie artykułu jest bardzo ważnym elementem – czytelnicy, którzy dotarli do tego miejsca, wiedzą więcej, myślą trochę inaczej i odmiennie zareagują na natywny link, który może kierować do miejsca gdzie w naturalny sposób będą mogli kontynuować podróż, którą rozpoczęli na Blaberze – do Twojej strony.