Każda osoba, która była w dłuższym związku z pewnością zdaje sobie sprawę, że miłość jest zagmatwana i nieoczywista. Agencja reklamowa z Singapuru, BBH, postanowiła wykorzystać ten fakt w nowej kampanii reklamowej powstałej na walentynki dla marki IKEA.
W rezultacie powstały humorystyczne i lekko ironiczne ilustracje, na których umiejętnie ukazany jest fakt, że miłość jest trudna, ale IKEA zna sposoby, aby rozwiązać wszystkie uczuciowe problemy. W każdym przypadku mamy do czynienia z tym samym schematem; zestawione dwa obrazki: po jednej stronie przedstawiające sytuację z życia wziętą, a po drugiej rozwiązanie, które oferuje znana marka. Wszystkie opatrzone są też podpisem: „Miłość jest skomplikowana. Ikea jest nieskomplikowana”.
Rysunki udowadniają, że IKEA potrafi mieć też trochę dystansu do siebie, nawiązując do kultowych produktów, np. hot-dogów, albo specyficznych nazw produktów. Zresztą zobaczcie sami!
Wszystkie przedstawione poniżej ilustracje znalazły się na Facebooku singapurskiego fanpage’a IKEA.

pinterest.com

pinterest.com

pinterest.com

pinterest.com

pinterest.com
(źródło: rrune.com, creativereview.co.uk)