Najpierw pomyśleliśmy, że udostępnianie tego postu dzień po tym, jak ogłoszono kolejny lockdown, nie jest w porządku. Potem, że właśnie jest – bo może pomóc zrozumieć niektórym ewentualny spadek formy podczas kolejnej odsłony pracy zdalnej. No i teraz, na końcu, chwilę przed publikacją, wpadliśmy na jeszcze coś innego.
O czym jest post? O tym, jak duże znaczenie dla naszej produktywności i kreatywności ma praca w zespole. O tym, że lepiej – i z reguły wydajniej – działa nam się wtedy, kiedy robimy coś w grupie, możemy się do kogoś odezwać, poradzić, gdy pracujemy z innymi.
Dlaczego więc uważamy, że to dobry post na te trudne czasy? Na okres, kiedy to większość z nas zostanie ze swoimi zadaniami sama? To proste. Wychodzimy z założenia, że dzisiaj – nawet jeśli pracujemy z domu – wcale nie musimy działać w pojedynkę. Jest tyle możliwości, by połączyć siły z innymi członkami zespołu, wymieniać się spostrzeżeniami i wspierać, że wiedza zawarta w poście Natalii Dolżyckiej, autorki bloga lifegeek.pl i profilu lifegeeknat, nie traci zupełnie nic ze swojej aktualności! Zapoznajcie się z nim.