Gra na emocjach to od lat jedna z najbardziej skutecznych technik marketingowych. Zwłaszcza, jeśli dotyczy ona bardzo szlachetnych aspektów naszego życia, jak np. ekologia. Solidną lekcję z poruszających historii odrobiła firma Apple,…
marketing
-
-
#holocaustchallenge mógłby być gwoździem do trumny TikToka, a jednak nie jest. Czemu?
by Ania Wilkby Ania WilkKolejny miesiąc i kolejne głupie wyzwanie rzucane na TikToku, platformie bijącej wszelkie rekordy popularności. No tyle, że holocaust challenge nie jest tylko głupie – jest potwornie obraźliwe i ignoranckie. A jednak wizerunek…
-
Bardzo często scenariusz jest taki: właściciel firmy stwierdza, że potrzebuje „jakiejś” promocji. Skoro więc teraz modne są te wszystkie Facebooki, Instagramy i LinkedIny, załóżmy tam konta. No tak, ale co tam pisać?…
-
Czy uprzedmiotowienie kobiet może zajść jeszcze dalej? Okazuje się, że tak i na przykładzie amerykańskich reklam widać, że niektórzy tę tendencję (dosłownie) przypłacili głową. Kobiety w reklamie są traktowane jak trofeum –…
-
Klasyczny przepis, by klienci chcieli kupować, mógłby brzmieć tak: zaoferuj im to, czego potrzebują, w cenie niższej niż konkurenci. Do pewnego stopnia zasada ta będzie działała zawsze, ale ostatnio coś się jednak…
-
Ci okropni instagramerzy tylko by chcieli wszystko za darmo! To znaczy, za stories lub za posty. A jeśli Wam powiem, że to marki pierwsze zaczęły składać blogerom takie propozycje nie do odrzucenia?…
-
W drugiej połowie lipca na platformie Netflix pojawił się trzeci już sezon kultowego serialu „Dom z papieru”. Kolejna odsłona może się podobać, jednak największą uwagę przykuwa świetna kampania marketingowa, skierowana w kierunku…
-
Jako marketer prawdopodobnie wielokrotnie słyszałeś już o Pokoleniu Milenium, zwanym również Pokoleniem Y lub po prostu Milenialsami. A co wiesz o Pokoleniu Z? Dlaczego mówi się, że zmieni ono świat marketingu? SŁOWO…
-
Gdybym musiał postawić swoje pieniądze na jedną strategię marketingową, z pewnością wybrałbym content marketing. Zastanawiacie się dlaczego? Efekty kampanii content marketingowych można łatwo zmierzyć i zweryfikować już na poziomie pojedynczych projektów. Prawdziwą…