| Blaber

landing_top

Oferta grupowa Virgin Mobile

Virgin Mobile to sieć komórkowa, która w Polsce dopiero od niedawna oferuje pełne plany taryfowe. Niedawno rozpoczęła ekspansję ofertą abonamentową ALBOnament. W listopadzie firma rozpoczęła promocje ofert grupowych, które osobom łączącym umowy w grupy daje spore zniżki.

Cele

Standardowo projekt miał być przez nas realizowany za pomocą formatów content marketingowych. Marka postawiła przed nami dwa ważne cele jakościowe – budowę świadomości pojawienia się w ofercie Virgin nowego produktu, oraz odwiedziny strony Virgin, które docelowo miały zakończyć się zakupem produktu.

Aby zrealizować te cele postanowiliśmy uwypuklić najważniejsze aspekty nowoczesnej i elastycznej wersji abonamentu grupowego. Wbrew pozorom było to całkiem sporo informacji, więc potrzebowaliśmy sposobu, aby dotrzeć do potencjalnych odbiorców z dopasowanym do nich komunikatem – fragmentem oferty, który przykuje ich uwagę.

5 art.
– ilość artykułów użytych na potrzeby kampanii

B2B
kampania promowała zarówno ofertę indywidualną, jak i ofertę firmową

1 079 846
zasięg kampanii

Realizacja

Przygotowanie treści contentowych prezentujących produkt było jedynie początkiem generowania zaangażowania użytkowników. Rozpoczęcie dystrybucji to również start naszych szeroko zakrojonych działań optymalizacyjnych na treściach, linkach i postach social, mających na celu wygenerowanie jak najlepszej jakości i jak najlepiej konwertującego ruchu. Podchodząc do każdego z projektów mamy zawsze świadomość, że naszym celem nie jest wygenerowanie po prostu odsłon na stronie klienta. Naszym celem jest sprowadzenie tam zaangażowanego i odpowiednio wyselekcjonowanego użytkownika, będącego w grupie celu kampanii.

Podejście produktowe

Podejście kontekstowe

Podejście viralowe

Obecność w social media

Wyniki

Oprócz przygotowania odpowiednich treści, zadbaliśmy też o realizację wskaźników mediowych i dotarcie do odpowiedniej grupy celu. Dzięki temu nasze działania wygenerowały duże zainteresowanie w mediach społecznościowych, a także na samym serwisie blaber.pl.

  • Przygotowane materiały wygenerowały ponad 21 800 odsłon,
  • każdy z filmów, artykułów i quizów w unikalny sposób prezentował nową ofertę grupową,
  • zasięg całej kampanii wyniósł ponad 1 milion odbiorców,
  • przeciętna wizyta na artykule trwała ponad 3 minuty.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies. Kontynuacja przeglądania oznacza zgodę na ich stosowanie. Polityka cookies

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close