| Blaber

Sprzęt dla kreatywnych – follow up Lenovo Yoga 920

Po sukcesie launchu Lenovo Yoga 920, klient powrócił do nas w kolejnej kampanii.

I tym razem strategię przygotowaliśmy, tak aby trafić do wymagających Millenialsów. Zadanie ułatwił nam sam bohater kampanii, który wciąż pozostaje jednym z najbardziej pożądanych komputerów osobistych.

Laptop konwertowany od Lenovo to sprzęt wielozadaniowy, który broni się sam, więc nie sposób pomylić go z żadnym innym laptopem. Choć konkurencja w segmencie tech, wciąż nie daje o sobie zapomnieć – nasze działania udowodniły, że to Lenovo Yoga 920 był sprzętem, budzącym największe zaciekawienie.

Przygotowaliśmy materiały, które miały za zadanie uchwycić innowacje zamknięte w eleganckiej formie Yoga 920. W ramach drugiej już, marcowej odsłony kampanii stworzyliśmy cykl artykułów. Opublikowaliśmy je na platformie blaber.pl, wraz z promocją w kanałach social media. Zwróciliśmy uwagę czytelników, na to, jak

wielofunkcyjny laptop zmienia sposób realizacji codziennych zadań. Pisaliśmy również o nagrodzonym designie Yogi 920, w postaci limitowanej edycji Vibes.

Do kampanii zaprosiliśmy influencera, autora bloga highlab.pl, opisującego nowinki z pogranicza aplikacji i sprzętu technologicznego. Uznaliśmy, że komunikat od marki na jego blogu najcelniej dotrze do grupy celu. Blogowy punkt widzenia, uzupełniliśmy krótkim materiałem video, który – jak sprawdziliśmy – doskonale angażuje użytkowników w kanałach społecznościowych.

Wybrane przez nas formaty przybliżały najciekawsze funkcje Yogi 920 oraz wzbudziły zaciekawienie jego możliwościami i designem. W ten sposób udało się nam utrwalić wizerunek marki Lenovo jako silnego gracza w segmencie laptopów premium.

9 633
udanych sesji użytkowników na stronie marki

3 materiały
dedykowane marce

4:09 min
średni czas na artykule

27 564
unikalnych odsłon materiałów kampanijnych

501 830
zasięg kampanii

Cele kampanii

Celem było wyeksponowanie korzyści, jakie niesie ze sobą korzystanie z Yogi 920. Cel ten zrealizowaliśmy tworząc angażujące materiały dedykowane marce: artykuły, video, publikacje na blogach oraz w kanałach social. W kreacjach kontekstowo wyeksponowaliśmy funkcje Yogi 920, które idealnie wpisują się w styl życia Millenialsów, geeków technologicznych, przedstawicieli zawodów kreatywnych i freelancerów.

Przejrzyście zaprojektowana struktura linków skłaniała czytelnika do odwiedzenia strony marki. Dzięki temu pozostała efektywna w kontekście głównego celu kampanii, jakim było skierowanie na landing page wartościowych użytkowników.

Materiały dedykowane marce

5 sytuacji, w których komputer zaskoczy Cię wszechstronnością

Innowacja na rynku komputerów - Lenovo YOGA 920

Materiały influencerów

Co kryje w sobie laptop konwertowalny?

Obecność w social media

tech-facebook
Instagram_logo.svg

Wyniki

Oprócz przygotowania materiałów poświęconych drugiej odsłonie kampanii Yogi 920 zadbaliśmy o realizację wskaźników mediowych poprzez dotarcie do określonej grupy celu. W ten sposób kampania wygenerowała wysokie zaangażowanie na materiałach, co w rezultacie przełożyło się na wzrost zainteresowania produktem i wzmocnienie wizerunku marki Lenovo.

  • W ramach kampanii powstały 3 materiały
  • Dystrybuowaliśmy je na portalu Blaber, przestrzeni influencera oraz w kanałach social – Facebooku, Instagramie i na YouTube
  • Wartościowy ruch na stornie marki – 9 633 przejść z materiałów
  • Ponad 90% ruchu wygenerowanego było w grupie celu
  • Średni czas na wszystkich materiałach wyniósł 4:09 min
  • Szacowany całkowity zasięg kampanii – 501 830 użytkowników

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies. Kontynuacja przeglądania oznacza zgodę na ich stosowanie. Polityka cookies

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close