Tommy Hilfiger to osoba chyba każdemu znana. Osoba, która ze swojego nazwiska uczyniła markę – jeden z największych sukcesów komercyjnych w świecie mody. Logo marki popularne jest na całym świecie, a ubrania Tommy’ego to prawdziwy symbol miejskiego stylu w najlepszym wydaniu. Salon w Renomie jest stylowym i modnym miejscem, z bardzo szerokim asortymentem skierowanym do dużej grupy klientów. Ostatnio postanowił stworzyć kolekcję, w której wszyte są chipy namierzające ruch i miejsce właściciela danej rzeczy. Hilfiger wie gdzie i kiedy nosimy jego ubrania!
Kolekcja Jeans XPLORE to bluzy, jeansy i akcesoria, w których schowany jest specjalny chip namierzający właściciela ubrań. Za pomocą Bluetootha chip przesyła informację o ruchach i czasie, w którym nosimy ubrania projektanta. Jaki jest więc zamysł i cel tego pomysłu? Stworzenie społeczności prawdziwych ambasadorów marki Tommy Hilfiger.
Tommy ogłosił nawet konkurs z nagrodami, które dostaną ci, którzy udowodnią największe przywiązanie do marki. Pomimo możliwości wyłączenia funkcji śledzenia, nagrody należeć będą się jedynie osobom, które pozwolą namierzać każdy ich ruch pracownikom Hilfigera. Liczy się nie tylko czas noszenia ubrań, ale także dodatkowe bonusy, które można zgarnąć za odwiedzenie oficjalnych sklepów projektanta. Wszystko widoczne jest na specjalnej aplikacji XPLORE, która namierza chip schowany w ubraniu. A nagrodą jest posiadanie jeszcze większej ilości ubrań z najnowszej kolekcji Hilfigera.
Co o tym myślicie? Oddalibyście część swojej prywatności w takim celu?