Nieco niefortunny obrót przyjęła kampania reklamowa najnowszej części Hitmana, realizowana podczas weekendowego PC Gamer Event w Londynie. Pracownicy agencji reklamowej chyba nie wszystko dokładnie przemyśleli.
W Old Truman Brewery w Londynie zorganizowany został PC Gamer Event, doskonała okazja do tego aby zareklamować najnowszą część gry Hitman, prawda? Akcja przewidywała pojawienie się w toaletach plamy krwi w postaci wielkiej naklejki na podłodze. Krew wydobywała się z kabin, a po otwarciu drzwi pojawiało się logo Hitmana. W sumie pomysł dobry, wszak agent 47 znany jest z tego, że chowa ciała swoich ofiar w różnych dziwnych miejscach, w tym w toalecie. Jednak o ile w męskim WC akcja przybrała zamierzone skojarzenia, o tyle w damskiej…wyszło lekko niefortunnie.
Jak słusznie zauważyła użytkowniczka Twittera @graceblaise, reklama może zostać bardzo łatwo zinterpretowana w inny sposób, stając się bardziej komiczna i szokująca, aniżeli skuteczna.
Hitman adverts in the girls' toilets. Not sure this is what they were going for… pic.twitter.com/1uaz4JKUgO
— grace. (@graceblaise) March 5, 2016
Użytkowniczka jest jest jednak szczerze zachwycona ilością odwiedzin na swoim profilu i w ironiczny sposób podziękowała Hitmanowi, PC Gamer Event oraz… damskim toaletom!
(źródło: gameinformer.com, twitter.com)