Oferta grupowa Virgin Mobile
Virgin Mobile to sieć komórkowa, która w Polsce dopiero od niedawna oferuje pełne plany taryfowe. Niedawno rozpoczęła ekspansję ofertą abonamentową ALBOnament. W listopadzie firma rozpoczęła promocje ofert grupowych, które osobom łączącym umowy w grupy daje spore zniżki.
Cele
Standardowo projekt miał być przez nas realizowany za pomocą formatów content marketingowych. Marka postawiła przed nami dwa ważne cele jakościowe – budowę świadomości pojawienia się w ofercie Virgin nowego produktu, oraz odwiedziny strony Virgin, które docelowo miały zakończyć się zakupem produktu.
Aby zrealizować te cele postanowiliśmy uwypuklić najważniejsze aspekty nowoczesnej i elastycznej wersji abonamentu grupowego. Wbrew pozorom było to całkiem sporo informacji, więc potrzebowaliśmy sposobu, aby dotrzeć do potencjalnych odbiorców z dopasowanym do nich komunikatem – fragmentem oferty, który przykuje ich uwagę.
5 art.
– ilość artykułów użytych na potrzeby kampanii
B2B
kampania promowała zarówno ofertę indywidualną, jak i ofertę firmową
1 079 846
zasięg kampanii
Realizacja
Przygotowanie treści contentowych prezentujących produkt było jedynie początkiem generowania zaangażowania użytkowników. Rozpoczęcie dystrybucji to również start naszych szeroko zakrojonych działań optymalizacyjnych na treściach, linkach i postach social, mających na celu wygenerowanie jak najlepszej jakości i jak najlepiej konwertującego ruchu. Podchodząc do każdego z projektów mamy zawsze świadomość, że naszym celem nie jest wygenerowanie po prostu odsłon na stronie klienta. Naszym celem jest sprowadzenie tam zaangażowanego i odpowiednio wyselekcjonowanego użytkownika, będącego w grupie celu kampanii.
Podejście produktowe
Podejście kontekstowe
Podejście viralowe
Obecność w social media
Wyniki
Oprócz przygotowania odpowiednich treści, zadbaliśmy też o realizację wskaźników mediowych i dotarcie do odpowiedniej grupy celu. Dzięki temu nasze działania wygenerowały duże zainteresowanie w mediach społecznościowych, a także na samym serwisie blaber.pl.
- Przygotowane materiały wygenerowały ponad 21 800 odsłon,
- każdy z filmów, artykułów i quizów w unikalny sposób prezentował nową ofertę grupową,
- zasięg całej kampanii wyniósł ponad 1 milion odbiorców,
- przeciętna wizyta na artykule trwała ponad 3 minuty.