BLIKOMANIA | Blaber

BLIKOMANIA

by Dorota Lipińska
blik, blikomania, płatności

Kampania promująca loterię BLIKOMANIA

Po raz kolejny mieliśmy przyjemność przeprowadzić działania promocyjne dla marki BLIK. To polska usługa mobilnych płatności, która jest niekwestionowanym liderem w swojej dziedzinie. Firma wciąż stara się jednak przekonać kolejnych użytkowników do korzystania z tej formy transakcji. Jednym z doskonałych ku temu sposobów jest konkurs BLIKOMANIA, oferującym nagrody pieniężne w zamian za korzystanie z usługi, płacąc w dowolnym miejscu w sieci, czy realnym sklepie. 

Cele

Najważniejszym celem naszych działań było budowanie świadomości odbiorców o płatnościach BLIKIEM jako szybkich, łatwych, nowoczesnych i bezpiecznych. Zależało nam na silnym kojarzeniu marki z nowoczesnymi płatnościami i ułatwianiem sobie życia. Poprzez content inspirowaliśmy odbiorców do rejestrowania się w loterii BLIKOMANIA.

Realizacja

Przygotowaliśmy zestaw różnych formatów contentowych, które w połączeniu ze sobą miały za zadanie ukazać przesłanie marki i produktu. Stworzyliśmy materiały lifestylowe, poradnikowe i edukacyjne, wykorzystując treści, quizy i infografiki. Rozpoczęcie dystrybucji to również start naszych szeroko zakrojonych działań optymalizacyjnych na treściach, linkach i postach social, mających na celu wygenerowanie jak najlepszej jakości i jak najlepiej konwertującego ruchu. Podchodząc do każdego z projektów mamy zawsze świadomość, że naszym celem jest dotarcie do zaangażowanego i odpowiednio wyselekcjonowanego użytkownika, będącego w grupie celu kampanii.

Artykuł kontekstowy

Artykuł produktowy

Infografika

QUIZ

Wyniki

Założeniem każdej z naszych kampanii jest realizacja określonych gwarancji mediowych. Jest to możliwe, dzięki unikalnemu podejściu do dystrybucji i optymalizacji materiałów na każdym z jej etapów.

Skuteczność wyprodukowanego contentu mierzymy zwykle za pomocą dwóch standardowych narzędzi (Google Analytics / Facebook Manager). W przypadku tej kampanii dla BLIKA zdecydowaliśmy się wykorzystać także trzecie narzędzie: iSlay. Dzięki niemu, udało nam się przeprowadzić analizę zaangażowania użytkownika w content (analizę głębokości scrollowania artykułów).

Finalne wyniki kampanii potwierdziły nasze założenia – bez większych problemów udało nam się zrealizować gwarancję mediowe, jakie zaoferowaliśmy marce BLIK:

  • Liczba odsłon  materiałów wyniosła ponad 24 500
  • Materiały wygenerowały łącznie 6 946 odwiedzin na stronie produktowej
  • 2:59 minuty – średnio tyle czasu czytelnik spędził na na materiale

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies. Kontynuacja przeglądania oznacza zgodę na ich stosowanie. Polityka cookies

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close