BLIKOMANIA – konkurs płacenia BLIKIEM
BLIK to polska usługa mobilnych płatności, która jest niekwestionowanym liderem w swojej dziedzinie. Firma wciąż stara się jednak przekonać kolejnych użytkowników do korzystania z tej formy transakcji. Jednym z doskonałych ku temu sposobów jest konkurs BLIKOMANIA, oferującym nagrody pieniężne w zamian za korzystanie z usługi, płacąc w dowolnym miejscu w sieci w czy realnym sklepie.
Cele
Standardowo projekt miał być przez nas realizowany za pomocą formatów content marketingowych. Marka postawiła przed nami dwa ważne cele jakościowe – budowę świadomości pojawienia się w ofercie BLIK nowego produktu, oraz odwiedziny strony BLIK, które docelowo miały zakończyć się zakupem produktu.
Aby zrealizować te cele postanowiliśmy uwypuklić najważniejsze aspekty nowoczesnej i elastycznej wersji abonamentu grupowego. Wbrew pozorom było to całkiem sporo informacji, więc potrzebowaliśmy sposobu, aby dotrzeć do potencjalnych odbiorców z dopasowanym do nich komunikatem – fragmentem oferty, który przykuje ich uwagę.
6 art.
– ilość artykułów użytych na potrzeby kampanii
Quiz
różnorodne formaty contentowe
2 816 459
zasięg kampanii
Realizacja
Przygotowanie treści contentowych prezentujących produkt było jedynie początkiem generowania zaangażowania użytkowników. Rozpoczęcie dystrybucji to również start naszych szeroko zakrojonych działań optymalizacyjnych na treściach, linkach i postach social, mających na celu wygenerowanie jak najlepszej jakości i jak najlepiej konwertującego ruchu. Podchodząc do każdego z projektów mamy zawsze świadomość, że naszym celem nie jest wygenerowanie po prostu odsłon na stronie klienta. Naszym celem jest sprowadzenie tam zaangażowanego i odpowiednio wyselekcjonowanego użytkownika, będącego w grupie celu kampanii.
Felieton
Artykuł lifestylowy
Artykuł kontekstowy
Artykuł viralowy
Obecność w social media
Wyniki
Oprócz przygotowania odpowiednich treści, zadbaliśmy też o realizację wskaźników mediowych i dotarcie do odpowiedniej grupy celu. Dzięki temu nasze działania wygenerowały duże zainteresowanie w mediach społecznościowych, a także na samym serwisie blaber.pl.
- Przygotowane materiały wygenerowały ponad 40 704 odsłony,
- każdy z filmów, artykułów i quizów w unikalny sposób prezentował nową ofertę grupową,
- zasięg całej kampanii wyniósł ponad 2,8 miliona odbiorców,
- przeciętna wizyta na artykule trwała ponad 3 minuty.