| Blaber

BLIKOMANIA – konkurs płacenia BLIKIEM

BLIK to polska usługa mobilnych płatności, która jest niekwestionowanym liderem w swojej dziedzinie. Firma wciąż stara się jednak przekonać kolejnych użytkowników do korzystania z tej formy transakcji. Jednym z doskonałych ku temu sposobów jest konkurs BLIKOMANIA, oferującym nagrody pieniężne w zamian za korzystanie z usługi, płacąc w dowolnym miejscu w sieci w czy realnym sklepie.

Cele

Standardowo projekt miał być przez nas realizowany za pomocą formatów content marketingowych. Marka postawiła przed nami dwa ważne cele jakościowe – budowę świadomości pojawienia się w ofercie BLIK nowego produktu, oraz odwiedziny strony BLIK, które docelowo miały zakończyć się zakupem produktu.

Aby zrealizować te cele postanowiliśmy uwypuklić najważniejsze aspekty nowoczesnej i elastycznej wersji abonamentu grupowego. Wbrew pozorom było to całkiem sporo informacji, więc potrzebowaliśmy sposobu, aby dotrzeć do potencjalnych odbiorców z dopasowanym do nich komunikatem – fragmentem oferty, który przykuje ich uwagę.

6 art.
– ilość artykułów użytych na potrzeby kampanii

Quiz
różnorodne formaty contentowe

2 816 459
zasięg kampanii

Realizacja

Przygotowanie treści contentowych prezentujących produkt było jedynie początkiem generowania zaangażowania użytkowników. Rozpoczęcie dystrybucji to również start naszych szeroko zakrojonych działań optymalizacyjnych na treściach, linkach i postach social, mających na celu wygenerowanie jak najlepszej jakości i jak najlepiej konwertującego ruchu. Podchodząc do każdego z projektów mamy zawsze świadomość, że naszym celem nie jest wygenerowanie po prostu odsłon na stronie klienta. Naszym celem jest sprowadzenie tam zaangażowanego i odpowiednio wyselekcjonowanego użytkownika, będącego w grupie celu kampanii.

Felieton

Artykuł lifestylowy

Artykuł kontekstowy

Artykuł viralowy

Obecność w social media

Wyniki

Oprócz przygotowania odpowiednich treści, zadbaliśmy też o realizację wskaźników mediowych i dotarcie do odpowiedniej grupy celu. Dzięki temu nasze działania wygenerowały duże zainteresowanie w mediach społecznościowych, a także na samym serwisie blaber.pl.

  • Przygotowane materiały wygenerowały ponad 40 704 odsłony,
  • każdy z filmów, artykułów i quizów w unikalny sposób prezentował nową ofertę grupową,
  • zasięg całej kampanii wyniósł ponad 2,8 miliona odbiorców,
  • przeciętna wizyta na artykule trwała ponad 3 minuty.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies. Kontynuacja przeglądania oznacza zgodę na ich stosowanie. Polityka cookies

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close