CANAL+ to znana marka. Tym bardziej ucieszyła nas możliwość poprowadzenia kampanii sprzedażowej dla jej nowej usługi – telewizji CANAL+ przez Internet. Nasze działania trwały w sumie dwa miesiące. Założenia kampanii zrealizowaliśmy w oparciu o pięć materiałów, z których jeden powstał we współpracy z blogerką parentingową.
CELE
Celem naszych działań było przede wszystkim wyjaśnienie potencjalnym klientom platformy nowej usługi, sprowadzenie ruchu na stronę wskazaną przez Klienta oraz maksymalizacja ilości rejestracji w nowej usłudze (miesiąc bezpłatnego testowania).
REALIZACJA
Kampania dla CANAL+ trwała dwa miesiące. Do działań wykorzystaliśmy stworzony przez nas mix contentu (5 artykułów opublikowanych w przestrzeni blaber.pl oraz kilkanaście postów social), które kierowaliśmy do określonych grup docelowych.
WYNIKI
Jednym z elementów naszej oferty, są tzw. gwarancje mediowe. Dzięki unikalnemu podejściu do dystrybucji i optymalizacji materiałów na każdym jej etapie, nasz content wygenerował bezpośrednie przejścia na stronę klienta oraz konwersje na rejestrację pod kątem których optymalizowaliśmy kampanię.