AMICA – jeden z najbardziej znanych polskich producentów sprzętu AGD – powierzył nam w ostatnim roku aż dwie kampanie wizerunkowe. W jednej promowaliśmy pralki, które spełniają życzenia – w drugiej wielozadaniowe zmywarki.
CELE
Głównym celem naszych działań było zaprezentowanie grupie docelowej zalet pralek i zmywarek firmy AMICA. Nasze działania optymalizowaliśmy głównie pod kątem sprowadzenia jakościowego ruchu na wskazaną przez producenta stronę. Naszym zadaniem było także wywołanie zaangażowanie pod postami, które promowały nasze treści w sieci i skierowane było do starannie wybranej target grupy.
REALIZACJA
Obie kampanie realizowane były w innym czasie – w ramach każdej z nich, powstał tekst opisujący promowany produkt i zachęcający czytelników do odwiedzenia strony producenta. Stworzone materiały miały charakter produktowy, co pozwoliło nam na opisanie zalet i cech wyróżniających pralki oraz zmywarki AMICA na rynku. Świetnym uzupełnieniem stworzonych tekstów były bardzo dobre zdjęcia z sesji produktowych sprzętu AGD, które dostarczył nam Klient.
Materiały opublikowane zostały na brandblogach marki AMICA na linklogu blaber.pl. Każdy z produktów ma tu swoją własną przestrzeń, którą można wykorzystać na wypadek, gdyby producent chciał wznowić kampanię w oparciu o nowo powstałe treści.
Pralki, które spełniają marzenia
Wielozadaniowe zmywarki
WYNIKI
Nasze działania wyróżniają się tym, że zawsze gwarantujemy naszym Klientom dowiezienie określonych wyników. Tak było i tym razem. Dzięki optymalizacji treści udało nam się osiągnąć zaplanowane gwarancje mediowe:
- Materiały wygenerowały łącznie 10 244 odwiedzin na stronach produktowych
- Łącznie odnotowaliśmy 37 000 odsłon wszystkich materiałów
- Zasięg dystrybucji treści wyniósł w sumie 654 000 użytkowników