Ford - Blaber

Ford

przez Anton Pietrowski

W 2021 roku mieliśmy aż 4 okazje do tego, by realizować kampanie o charakterze performance’owym dla znanego producenta samochodów marki FORD. W większości były to kampanie informacyjne, których głównym celem było zaprezentowanie kierowcom pełnego zaplecza obsługi serwisowej, na jaką mogą liczyć w autoryzowanych salonach producenta.

CELE

Głównym celem naszych działań było dotarcie do wybranych grup docelowych i zaprezentowanie im konkretnych produktów oraz usług producenta samochodów. Prowadziliśmy kampanie skierowane zarówno do kierowców indywidualnych, którzy już planują kupić używanego FORDA albo już jeżdżą samochodem tej marki (informując o możliwościach przeglądu samochodu w autoryzowanych salonach producenta w różnych porach roku), jak i do klienta biznesowego (prezentując zalety usługi Ford Service Pro). Jedna z kampanii dotyczyła również oferty sprzedaży samochodów marki Ford w ramach letnich wyprzedaży. W tekstach prezentowaliśmy krótko poszczególne modele producenta, informując o atrakcyjnych warunkach sprzedaży. Niezależnie od tematu kampanii, zawsze kierowaliśmy ruch na stronę wskazaną przez Klienta, każdorazowo realizując tym samym ustalone na początku gwarancje liczbowe.

REALIZACJA

W ramach przeprowadzonych dla marki FORD kampanii, stworzyliśmy w sumie 6 tekstów przybliżających użytkowników wybrane produkty i usługi producenta. Stworzone materiały miały charakter informacyjny – za ich powstanie odpowiedzialna była doświadczona w tworzeniu tekstów motoryzacyjnych, część redakcji. Dzięki powierzeniu napisania artykułów jednemu autorowi, zachowaliśmy spójność brzmienia i stylu wpisów, co stanowi ich dodatkową wartość. W materiałach wykorzystaliśmy profesjonalne zdjęcia pochodzące ze strony Klienta, dzięki czemu teksty są jeszcze bardziej profesjonalne w odbiorze. W każdym materiale umieściliśmy okodowane linki do wskazanej przez Klienta strony – kierowaliśmy czytelników do miejsc, w których mogą się oni umówić online na serwis samochodu oraz do oferty dealera aut.

Wszystkie teksty opublikowane zostały na dedykowanych poszczególnym kampaniom brandblogach marki FORD na linklogu blaber.pl. Każda z kampanii ma tu swoją własną przestrzeń, którą można wykorzystać na wypadek, gdyby producent chciał ją wznowić w oparciu o nowo powstałe treści.

Przygotuj swojego Forda do wakacji!

Sprawdź używanego Forda przed zakupem!

Letnie promocje!

WYNIKI

Nasze działania wyróżniają się tym, że zawsze gwarantujemy naszym Klientom dowiezienie określonych wyników. Tak było i tym razem. Dzięki optymalizacji treści udało nam się osiągnąć zaplanowane gwarancje mediowe:

  • Materiały wygenerowały łącznie  82412  odwiedzin na stronach produktowych
  • Łącznie odnotowaliśmy  344 899 odsłon wszystkich materiałów
  • Zasięg dystrybucji treści wyniósł w sumie 3 279 558 użytkowników
  • Średni czas na artykule we wszystkich kampaniach wyniósł 01:46