
Efektywna nauka – case Krebs
Metoda Krebsa to narzędzie nauki języków obcych, które umożliwia opanowanie podstaw nawet w 10 dni. Marka stawia na łatwość dystrybucji kursów i niską barierę wejścia.
6:53
minuty to średni czas na artykule
21,9%
odestek przeklików po przeczytania artykułu
3
różne optymalizacyjne podejścia do treści
Historia
Metoda Krebsa skupia się na jak najszybszym i jak najłatwiejszym opanowaniu podstaw dowolnego języka obcego. Koncentruje się przede wszystkim na słownictwie i na osłuchaniu się z językiem, dzięki czemu umożliwia płynny rozwój możliwości komunikacyjnych.
Cele
Cele postawione przed Blaberem były dość trudne, bo wielowymiarowe. Naszym głównym zadaniem była sprzedaż produktu poprzez serwis internetowy marki, ale dodatkowo liczyły się leady, rejestracje na lekcje próbne, zaangażowanie w treści i świadomość produktu.
Rozwiązanie
Nie byliśmy pewni jakie rozwiązanie przyniesie najlepsze rezultaty, dlatego zaplanowaliśmy 3 podejścia do artykułów o rosnącym stopniu zaangażowania marki i produktu w treść:
Dlaczego powinniśmy się uczyć języków obcych?
Przydatne triki na szybką naukę języków.
Czym jest Metoda Krebsa i jak pomoże Ci w nauce?
Różne rodzaje podejść staramy się testować jak najczęściej, bo nie zawsze obserwujemy identyczne rezultaty. Tym razem jednak zdecydowanie zwyciężyła opcja bardzo skoncentrowana na produkcie, opisująca go i wskazująca przyczyny jego skuteczności.
Wyniki
Nasza współpraca z Metodą Krebsa była dużym wyzwaniem, dzięki któremu mogliśmy przetestować różne podejścia do tworzenia contentu i ich wpływ na czynniki performance’owe. Dodatkowym bonusem było wysokie zaangażowanie w czytane treści, co pozytywnie wpłynęło na współczynniki konwersji.
- 9% konwersji sprzedażowej,
- prawie 7 minut średnio spędzonych na artykule,
- ponad 20% CTR na artykule,
- 3 różne podejścia kontentowe.