- Blaber
hairmilk

Mleczne Kosmetyki Hairmilk – case NIVEA

Wprowadzenie na rynek nowego produktu jest zawsze dużym wyzwaniem, nawet dla takiej marki jak NIVEA. Przygotowana przez nas natywna komunikacja ułatwiła ten proces, tworząc kontekst merytoryczny dla nowej serii kosmetyków do włosów.

3 filmy
przygotowane przez 2 fryzjerki i blogerkę lifestyle’ową

18 000
akcji w mediach społecznościowych

4 min
wyniósł średni czas na artykule

Cele

Naszym celem było jak najgłębsze dotarcie do grupy docelowej marki z komunikacją, która będzie dla niej nie tylko wartościowa, ale i w angażujący sposób zachęci do wypróbowania kosmetyków serii Hairmilk.

Zdecydowaliśmy się, że przygotujemy zestaw różnych formatów contentowych, które w połączeniu ze sobą opowiedzą historię marki i produktu. Stworzyliśmy materiały ciekawostkowe, poradnikowe i edukacyjne, wykorzystując treści, quizy, a przede wszystkim filmy, w których współpracujące z nami influencerki na własnych włosach przetestowały produkty NIVEA i podzieliły się swoją opinią na ich temat.

Podejście contentowe

Mamagerka i wiosenne fryzury

Angelika Witaszewska z bloga mamagerka.pl przygotowała artykuł i film wideo, gdzie zaproponowała swoim czytelniczkom pomysły na wiosenne fryzury, jednocześnie prezentując kosmetyki Hairmilk, które ułatwiają układanie włosów.

Karolina – test i opinia fryzjerki

Karolina jest profesjonalną fryzjerką z długoletnim doświadczeniem, która na naszą prośbę przetestowała produkty Hairmilk. Na własnych włosach pokazała ich zastosowanie, efekty rejestrując w formie prostego filmu wideo.

Porady fryzjerki

Mariola to druga fryzjerka, która miała okazję przetestować kosmetyki NIVEA. Efektem był prawie 10 minutowy film wypełniony poradami jak należy prawidłowo dbać o włosy i propozycją własnego rytuału piękna z wykorzystaniem serii Hairmilk.

Artykuły i Quizy

Jako wsparcie materiałów wideo wykorzystaliśmy artykuły dotyczące historii i innowacyjności marki, treści lifestyle’owe skupione wokół aktywności i dbania o siebie, a także quiz, który pomagał rozpoznać rodzaj włosów i wskazywał odpowiednie kosmetyki.

Wyniki

Oprócz przygotowania odpowiednich treści, zadbaliśmy też o realizację wskaźników mediowych i dotarcie do odpowiedniej grupy celu. Dzięki temu nasze działania wygenerowały duże zainteresowanie w mediach społecznościowych, a także na samym serwisie i przestrzeniach influencerów.

  • Przygotowane materiały wygenerowały ponad 18 000 akcji w mediach społecznościowych,
  • każdy z 3 filmów w unikalny sposób poruszał kwestię pielęgnacji włosów i zachęcał do wypróbowania kosmetyków NIVEA,
  • powstało 5 artykułów napisanych przez różne osoby, co zaowocowało unikalnym charakterem każdego z nich,
  • przeciętna wizyta na artykule trwała 4 minuty.