- Blaber
v4

Prezentownik – sekcja dedykowana

W okresie przedświątecznym, specjalnie dla naszych klientów stworzyliśmy dedykowaną przestrzeń na blaber.pl, opatrzoną świątecznymi grafikami, w której doradzaliśmy naszym czytelnikom co mogą kupić swoim bliskim jako świąteczny prezent.

Rekomendacje dotyczyły między innymi kobiet, mężczyzn, oraz dzieci w równym przedziale wiekowym. W ramach kategorii pojawiły się również artykuły recenzujące produkty.

Cała sekcja była doskonałą przestrzenią, na której klienci mogli umieścić swoje komunikaty promocyjne, prezentując produkty doskonale wpasowujące się w konwencję „świątecznego prezentu”. Dlatego też w ramach kategorii pojawiły się takie produkty jak ekskluzywna biżuteria, komputery, perfumy a nawet elektryczna hulajnoga.

5 marek
które pojawiły się w ramach utworzonej kategorii

8 art.
artykuły dedykowane, tematyczne

3 min 30 s
średni czas na artykule

widok nowy2

Cele

Dedykowana przestrzeń na serwisie Blaber.pl, poświęcona tematyce prezentów świątecznych, miała charakter poradnikowy, ciekawostkowy i okolicznościowy. Sprecyzowana tematyka – kupowanie trafionych prezentów świątecznych – powodowała, że na sekcji pojawiali się wyłącznie użytkownicy szukający takich porad.

Obrana konwencja pozwoliła nam udostępnić naszym klientom przestrzeń, do zaprezentowania swoich produktów jako doskonałych prezentów świątecznych.

694 461
unikalnych odsłon wszystkich stron kampanijnych

4 698 225
zasięg kampanii

Pandora – charmsy

Propozycje prezentów:

Dla Niego

Dla Niej

Dla Dziecka

Recenzje produktowe:

Obecność w social media

tech-facebook
Instagram_logo.svg

Wyniki

Oprócz przygotowania odpowiednich treści, zadbaliśmy też o realizację wskaźników mediowych i dotarcie do odpowiedniej grupy celu. Dzięki temu nasze działania wygenerowały duże zainteresowanie w mediach społecznościowych, a także na samym serwisie blaber.pl.

  • Na potrzeby kampanii powstało 8 artykułów oraz infografika.
  • Dystrybuowaliśmy je na stronie Blaber, dwóch platformach blogerek oraz w kanałach social – Facebooku, Instagramie oraz newsletterze Blaber.
  • Wygenerowaliśmy 694 461 odsłon na powstałych materiałach.
  • Ponad 90 procent ruchu wygenerowanego było w grupie celu.
  • Średni czas na artykule (biorąc pod uwagę wszystkie materiały) 3 min. 30 sek.
  • Całkowity zasięg kampanii to 4 698 225 użytkowników.
  • Artykuły generowały jakościowy, zmotywowany do kupna ruch na LP partnerów.