- Blaber
Fotolia_168039323_Subscription_Monthly_M

Rainbow – znajdź sobie odpowiednią wycieczkę

Pod koniec wakacji razem z Rainbow zachęcaliśmy użytkowników do znalezienia atrakcyjnej oferty turystycznej. To okres, w którym oferty podróży są najkorzystniejsze. To również okres, w którym biuro podróży Rainbow oferuje największe rabaty.

Rainbow udostępnia swoim użytkownikom funkcjonalną wyszukiwarkę, która pomaga odnaleźć najlepiej dobraną ofertę spośród setek dostępnych opcji. Wyszukiwarka, jej prostota i funkcjonalność były jednymi z głównych komunikatów prowadzonej kampanii.

7 art.
oraz jeden film – materiały, które promowaliśmy w sieci

8 250
przeklików na stronę R.pl

32 720
unikalnych odsłon artykułów

Cele

Jednym z najważniejszych celów naszych działań było przekierowanie użytkowników na wyszukiwarkę Rainbow, oraz doprowadzenie do pojawienia się różnego rodzaju mikrokonwersji, takich jak przekalkulowanie kosztów, wyszukanie konkretnej destynacji czy dopasowanie opcji wyszukiwania do swoich, prywatnych potrzeb.

Kampania promować miała ofertę najbardziej egzotycznych celów podróży, tych z opcją all inclusive oraz tych wygodnych dla rodzin z dziećmi. W projekcie zastosowaliśmy podejście produktowe – opisujące funkcjonalne narzędzie prostego wyszukiwania wycieczek na stronie r.pl. Drugim celem było zaangażowanie użytkowników w zabawę oraz dyskusję, obok których kontekstowo przedstawiliśmy ofertę Rainbow. W tym celu stworzyliśmy quiz, w którym użytkownicy wybierali kierunek podróży, który najbardziej pasował do ich upodobań. Rozpoczęliśmy też w ramach naszej społeczności dyskusję na temat podróżowania i wypoczywania z dziećmi oraz wyzwań, jakie się z tym wiążą.

Podejście produktowe

Wyszukiwarka Rainbow

Podejście kontekstowe

Wakacje z dziećmi

Podejście viralowe

Quiz i ciekawostki

Obecność w social media

Wyniki

Oprócz przygotowania odpowiednich treści, zadbaliśmy też o realizację wskaźników mediowych i dotarcie do odpowiedniej grupy celu. Dzięki temu nasze działania wygenerowały duże zainteresowanie w mediach społecznościowych, a także na samym serwisie.

  • Przygotowane materiały wygenerowały ponad 8 250 przeklików na stronę Rainbow,
  • każdy z 8 materiałów w unikalny sposób prezentował wyszukiwarkę Rainbow oraz produkt, jakim są wycieczki (w danym okresie będące w atrakcyjnych cenach)
  • zasięg całej kampanii wyniósł około 500 tys. odbiorców,
  • przeciętna wizyta na artykule trwała 2,5 minuty.