Nowy VW Polo – #CAŁKOWITAPRZEMIANA
Na przełomie listopada i grudnia zaplanowano launch nowego modelu VW Polo. Razem z marką Volkswagen stanęliśmy przed zadaniem zakomunikowania odbiorcom wejścia na rynek nowego, przełomowego dla swojego segmentu, modelu miejskiego auta – nowego Polo.
Mieliśmy za zadanie stworzyć kampanię, która zakomunikuje przełomowy charakter nowego modelu auta – nie tylko niezawodnego, pewnego i dobrze zaprojektowanego, ale też nowoczesnego i kipiącego nowinkami technologicznymi. Samochód idealnie dopasowany do preferencji „nowoczesnego mieszczucha”.
Do współpracy zaangażowaliśmy blogerów z popularnego bloga motosekcja.pl oraz prestiżowej strony premiummoto.pl, którzy mieli szansę podzielić się swoimi doświadczeniami i spostrzeżeniami na temat nowego Polo oraz dostarczyć atrakcyjne treści kontekstowe na potrzeby kampanii.
1 film
„Nowoczesny mieszczuch”
7 art.
artykuły tematyczne, które promowaliśmy w sieci
4 min 51 s
średni czas na artykule
Cele
Ekscytacja i nowoczesność, to nowa charakterystyka Polo. Auto dotychczas kojarzone ze stabilną przewidywalnością i pewnością wraz z nową odsłoną staje się liderem w kwestii rozwiązań technologicznych oraz przykładem ekscytującego dynamicznego design’u. Polo nadal jednak pozostaje autem pierwszego wyboru dla osób ceniących jakość i wysoki standard.
Nowa narracja komunikacyjna była wyzwaniem przy tworzeniu materiałów kampanijnych. Zawrzeć musieliśmy w nich nie tylko informacje o nowej, bogatszej charakterystyce VW Polo, ale subtelnie wspomnieć o przemianie, która zaszła wraz z nowym modelem. Dlatego właśnie całej kampanii przyświecało hasło #całkowitaprzemiana, która stała się nazwą całej kategorii na stronie.
Wśród materiałów, jakie pojawiły się w kategorii, znalazły się między innymi artykuły blogowe, quizy, artykuły produktowe, kontekstowe, wiralowe oraz przygotowany na potrzeby kampanii film.
80 792
unikalnych odsłon wszystkich stron kampanijnych
1 226 524
zasięg kampanii
Teksty – sieć blogowa
Podejście kontekstowe
Podejście produktowe
Wideo
Quiz
Obecność w social media
Wyniki
Oprócz przygotowania odpowiednich treści, zadbaliśmy też o realizację wskaźników mediowych i dotarcie do odpowiedniej grupy celu. Dzięki temu nasze działania wygenerowały duże zainteresowanie w mediach społecznościowych, a także na samym serwisie blaber.pl i blogach motosekcja.pl i premiummoto.pl.
- Na stronie Blaber.pl powstała na okres kampanii kategoria #całkowitaprzemiana, widoczna na belce głównej, nad którą patronat przejął nowy model VW Polo.
- Na potrzeby promocji powstało 5 artykułów, 2 quizy oraz film.
- Materiały publikowaliśmy na stronie Blaber, dwóch platformach blogerów (motosekcja.pl i premiummoto.pl) oraz w kanałach social – Facebook, Instagram, YouTube.
- Wygenerowaliśmy 44 321 odsłon na powstałych materiałach (KPI 27 000), a wraz z odsłoną samej kategorii #całkowitaprzemiana – 80 792 odsłony obrandowanych stron kampanijnych.
- Ponad 90 procent ruchu wygenerowanego było w grupie celu.
- Średni czas na artykule (biorąc pod uwagę wszystkie materiały) 4 min. 51 sek.
- Całkowity zasięg kampanii to 1 226 522 użytkowników.
- Wygenerowaliśmy 3346 przejść na LP nowego Polo.