| Blaber

Kampania sprzedażowo-performancowa suplementu na cukrzycę: Doppelherz aktiv Dla diabetyków

 

Kampania dla suplementu Doppelherz aktiv Dla diabetyków była okazją do zaprezentowania edukacyjnego i jednocześnie konwertującego contentu, poświęconego problematyce zdrowia, diety i stylu życia. Staraliśmy się przedstawić cukrzycę jako jedną z najczęstszych chorób, na którą cierpią Polacy, której destruktywny potencjał jest niedoszacowany. Ukazaliśmy, jak wielka jest skala tego problemu oraz jak współcześnie – dzięki postępowi medycyny i naturalnym suplementom z oferty Doppelhertz – można utrzymywać spokojny i niezaburzony chorobą rytm życia.

Cele

W naszej kampanii skupiliśmy się na maksymalizacji ruchu i aktywności odbiorców na stronach produktowych Klienta oraz – pośrednio – zakupów na dedykowanych podstronach portalu sprzedażowego. Głównym jej celem było wygenerowanie konwersji: przejść ze strony produktowej Klienta na podstronę Ceneo.pl (kliknięcia w „Kup Teraz”).

3 art.
kontekstowe

17 449
przejść na stronę Klienta

1296
konwersji

Realizacja

W komunikatach produktów podkreśliliśmy, że stanowią one najskuteczniejszy i jednocześnie najbezpieczniejszy sposób na łagodzenie objawów cukrzycy: suplementy zawierają naturalne substancje wspierające metabolizm glukozy i zapobiegają hiperglikemii.

W ramach kampanii dystrybuowaliśmy 3 materiały tekstowe o charakterze kontekstowym. Publikowaliśmy je w platformie contentowej Blaber.pl oraz w kanałach social media: Facebooku i Instagramie

Kontekst trybu życia

Autentyczna historia choroby

Kontekst poradnikowy

Wyniki

Jak zawsze oprócz przygotowania angażujących materiałów, postaraliśmy się o realizację gwarancji liczbowych – szczególnie ważne były dla nas konwersje. Dzięki unikalnemu podejściu do dystrybucji i optymalizacji materiałów na każdym etapie dystrybucji, nasz content wzbudził duże zainteresowanie w internecie. Wyniki kampanii są potwierdzeniem naszych założeń:

  • Materiały kampanijny zostały wyświetlone przez 258 tys. odbiorców
  • Materiały wygenerowały łącznie 17 tysięcy odwiedzin na stronie produktowej
  • 1296 – tyle konwersji na stronie produktowej Klienta wygenerowaliśmy

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies. Kontynuacja przeglądania oznacza zgodę na ich stosowanie. Polityka cookies

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close