Kampania sprzedażowo-performancowa suplementu na cukrzycę: Doppelherz aktiv Dla diabetyków
Kampania dla suplementu Doppelherz aktiv Dla diabetyków była okazją do zaprezentowania edukacyjnego i jednocześnie konwertującego contentu, poświęconego problematyce zdrowia, diety i stylu życia. Staraliśmy się przedstawić cukrzycę jako jedną z najczęstszych chorób, na którą cierpią Polacy, której destruktywny potencjał jest niedoszacowany. Ukazaliśmy, jak wielka jest skala tego problemu oraz jak współcześnie – dzięki postępowi medycyny i naturalnym suplementom z oferty Doppelhertz – można utrzymywać spokojny i niezaburzony chorobą rytm życia.
Cele
W naszej kampanii skupiliśmy się na maksymalizacji ruchu i aktywności odbiorców na stronach produktowych Klienta oraz – pośrednio – zakupów na dedykowanych podstronach portalu sprzedażowego. Głównym jej celem było wygenerowanie konwersji: przejść ze strony produktowej Klienta na podstronę Ceneo.pl (kliknięcia w „Kup Teraz”).
3 art.
kontekstowe
17 449
przejść na stronę Klienta
1296
konwersji
Realizacja
W komunikatach produktów podkreśliliśmy, że stanowią one najskuteczniejszy i jednocześnie najbezpieczniejszy sposób na łagodzenie objawów cukrzycy: suplementy zawierają naturalne substancje wspierające metabolizm glukozy i zapobiegają hiperglikemii.
W ramach kampanii dystrybuowaliśmy 3 materiały tekstowe o charakterze kontekstowym. Publikowaliśmy je w platformie contentowej Blaber.pl oraz w kanałach social media: Facebooku i Instagramie
Kontekst trybu życia
Autentyczna historia choroby
Kontekst poradnikowy
Wyniki
Jak zawsze oprócz przygotowania angażujących materiałów, postaraliśmy się o realizację gwarancji liczbowych – szczególnie ważne były dla nas konwersje. Dzięki unikalnemu podejściu do dystrybucji i optymalizacji materiałów na każdym etapie dystrybucji, nasz content wzbudził duże zainteresowanie w internecie. Wyniki kampanii są potwierdzeniem naszych założeń:
- Materiały kampanijny zostały wyświetlone przez 258 tys. odbiorców
- Materiały wygenerowały łącznie 17 tysięcy odwiedzin na stronie produktowej
- 1296 – tyle konwersji na stronie produktowej Klienta wygenerowaliśmy