- Blaber

Kampania sprzedażowo-performancowa suplementu na cukrzycę: Doppelherz aktiv Dla diabetyków

 

Kampania dla suplementu Doppelherz aktiv Dla diabetyków była okazją do zaprezentowania edukacyjnego i jednocześnie konwertującego contentu, poświęconego problematyce zdrowia, diety i stylu życia. Staraliśmy się przedstawić cukrzycę jako jedną z najczęstszych chorób, na którą cierpią Polacy, której destruktywny potencjał jest niedoszacowany. Ukazaliśmy, jak wielka jest skala tego problemu oraz jak współcześnie – dzięki postępowi medycyny i naturalnym suplementom z oferty Doppelhertz – można utrzymywać spokojny i niezaburzony chorobą rytm życia.

Cele

W naszej kampanii skupiliśmy się na maksymalizacji ruchu i aktywności odbiorców na stronach produktowych Klienta oraz – pośrednio – zakupów na dedykowanych podstronach portalu sprzedażowego. Głównym jej celem było wygenerowanie konwersji: przejść ze strony produktowej Klienta na podstronę Ceneo.pl (kliknięcia w „Kup Teraz”).

3 art.
kontekstowe

17 449
przejść na stronę Klienta

1296
konwersji

Realizacja

W komunikatach produktów podkreśliliśmy, że stanowią one najskuteczniejszy i jednocześnie najbezpieczniejszy sposób na łagodzenie objawów cukrzycy: suplementy zawierają naturalne substancje wspierające metabolizm glukozy i zapobiegają hiperglikemii.

W ramach kampanii dystrybuowaliśmy 3 materiały tekstowe o charakterze kontekstowym. Publikowaliśmy je w platformie contentowej Blaber.pl oraz w kanałach social media: Facebooku i Instagramie

Kontekst trybu życia

Autentyczna historia choroby

Kontekst poradnikowy

Wyniki

Jak zawsze oprócz przygotowania angażujących materiałów, postaraliśmy się o realizację gwarancji liczbowych – szczególnie ważne były dla nas konwersje. Dzięki unikalnemu podejściu do dystrybucji i optymalizacji materiałów na każdym etapie dystrybucji, nasz content wzbudził duże zainteresowanie w internecie. Wyniki kampanii są potwierdzeniem naszych założeń:

  • Materiały kampanijny zostały wyświetlone przez 258 tys. odbiorców
  • Materiały wygenerowały łącznie 17 tysięcy odwiedzin na stronie produktowej
  • 1296 – tyle konwersji na stronie produktowej Klienta wygenerowaliśmy