- Blaber

Kampania sprzedażowo-performancowa suplementu na prostatę: Doppelherz aktiv Na prostatę Forte

 

W naszej kampanii dedykowanej suplementowi na problemy z gruczołem krokowym skupiliśmy się na komunikowaniu chorób prostaty jako olbrzymiego zagrożenia dla zdrowia mężczyzn po 45 roku życia,  o którym – ze względu na jego wstydliwy charakter – głośno się nie dyskutuje. Wskazaliśmy, że nowotwór prostaty jest drugą najczęstszą (po raku płuc) przyczyną śmierci wśród mężczyzn w Polsce i na pewnym etapie życia każdego mężczyzny pojawia się potrzeba odpowiedniej profilaktyki: corocznych badań, zdrowej diety i stosowania suplementów z oferty Doppelhertz. Produkt Doppelhertz został przedstawiony w kontekście promowania w akcji zrównoważonego i świadomego stosunku do zdrowia, jaki cechuje mężczyzn dbających o siebie i swoich bliskich

Cele

W naszej kampanii skupiliśmy się na maksymalizacji ruchu i aktywności odbiorców na stronach produktowych Klienta oraz – pośrednio – zakupów na dedykowanych podstronach portalu sprzedażowego. Głównym jej celem było wygenerowanie konwersji: przejść ze strony produktowej Klienta na podstronę Ceneo.pl (kliknięcia w „Kup Teraz”).

2 art.
kontekstowe

12 450
przejść na stronę Klienta

698
konwersji

Realizacja

Dla realizacji naszych celów kampanijnych wykorzystaliśmy krótkie i efektywne teksty i posty w social media – na platformie blaber.pl. Artykuły zostały napisane przez autorów zajmujących się szeroko rozumianą tematyką „męskiego wellbeing”: dbałością o sprawność fizyczną i seksualną, utrzymywaniem formy i dobrego wizerunku, odpowiedzialności za siebie i swoją rodzinę

W ramach kampanii dystrybuowaliśmy 2 materiały tekstowe o charakterze produktowo-kontekstowym. Publikowaliśmy je w platformie contentowej Blaber.pl oraz w kanałach social media (Facebook) i wyszukiwarce Google.

Kontekst well-being

Kontekst edukacyjny

Wyniki

Jak zawsze oprócz przygotowania angażujących materiałów, postaraliśmy się o realizację gwarancji liczbowych – szczególnie ważne były dla nas konwersje. Dzięki unikalnemu podejściu do dystrybucji i optymalizacji materiałów na każdym etapie dystrybucji, nasz content wzbudził duże zainteresowanie w internecie. Wyniki kampanii są potwierdzeniem naszych założeń:

  • Materiały kampanijny zostały wyświetlone przez 263 tys. odbiorców
  • Materiały wygenerowały łącznie 12 tysięcy odwiedzin na stronie produktowej
  • 649 – tyle konwersji na stronie produktowej Klienta wygenerowaliśmy