| Blaber

Kampania sprzedażowo-performancowa suplementu na prostatę: Doppelherz aktiv Na prostatę Forte

 

W naszej kampanii dedykowanej suplementowi na problemy z gruczołem krokowym skupiliśmy się na komunikowaniu chorób prostaty jako olbrzymiego zagrożenia dla zdrowia mężczyzn po 45 roku życia,  o którym – ze względu na jego wstydliwy charakter – głośno się nie dyskutuje. Wskazaliśmy, że nowotwór prostaty jest drugą najczęstszą (po raku płuc) przyczyną śmierci wśród mężczyzn w Polsce i na pewnym etapie życia każdego mężczyzny pojawia się potrzeba odpowiedniej profilaktyki: corocznych badań, zdrowej diety i stosowania suplementów z oferty Doppelhertz. Produkt Doppelhertz został przedstawiony w kontekście promowania w akcji zrównoważonego i świadomego stosunku do zdrowia, jaki cechuje mężczyzn dbających o siebie i swoich bliskich

Cele

W naszej kampanii skupiliśmy się na maksymalizacji ruchu i aktywności odbiorców na stronach produktowych Klienta oraz – pośrednio – zakupów na dedykowanych podstronach portalu sprzedażowego. Głównym jej celem było wygenerowanie konwersji: przejść ze strony produktowej Klienta na podstronę Ceneo.pl (kliknięcia w “Kup Teraz”).

2 art.
kontekstowe

12 450
przejść na stronę Klienta

698
konwersji

Realizacja

Dla realizacji naszych celów kampanijnych wykorzystaliśmy krótkie i efektywne teksty i posty w social media – na platformie blaber.pl. Artykuły zostały napisane przez autorów zajmujących się szeroko rozumianą tematyką „męskiego wellbeing”: dbałością o sprawność fizyczną i seksualną, utrzymywaniem formy i dobrego wizerunku, odpowiedzialności za siebie i swoją rodzinę

W ramach kampanii dystrybuowaliśmy 2 materiały tekstowe o charakterze produktowo-kontekstowym. Publikowaliśmy je w platformie contentowej Blaber.pl oraz w kanałach social media (Facebook) i wyszukiwarce Google.

Kontekst well-being

Kontekst edukacyjny

Wyniki

Jak zawsze oprócz przygotowania angażujących materiałów, postaraliśmy się o realizację gwarancji liczbowych – szczególnie ważne były dla nas konwersje. Dzięki unikalnemu podejściu do dystrybucji i optymalizacji materiałów na każdym etapie dystrybucji, nasz content wzbudził duże zainteresowanie w internecie. Wyniki kampanii są potwierdzeniem naszych założeń:

  • Materiały kampanijny zostały wyświetlone przez 263 tys. odbiorców
  • Materiały wygenerowały łącznie 12 tysięcy odwiedzin na stronie produktowej
  • 649 – tyle konwersji na stronie produktowej Klienta wygenerowaliśmy

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies. Kontynuacja przeglądania oznacza zgodę na ich stosowanie. Polityka cookies

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close