- Blaber

Sprzęt dla kreatywnych – follow up Lenovo Yoga 920

Po sukcesie launchu Lenovo Yoga 920, klient powrócił do nas w kolejnej kampanii.

I tym razem strategię przygotowaliśmy, tak aby trafić do wymagających Millenialsów. Zadanie ułatwił nam sam bohater kampanii, który wciąż pozostaje jednym z najbardziej pożądanych komputerów osobistych.

Laptop konwertowany od Lenovo to sprzęt wielozadaniowy, który broni się sam, więc nie sposób pomylić go z żadnym innym laptopem. Choć konkurencja w segmencie tech, wciąż nie daje o sobie zapomnieć – nasze działania udowodniły, że to Lenovo Yoga 920 był sprzętem, budzącym największe zaciekawienie.

Przygotowaliśmy materiały, które miały za zadanie uchwycić innowacje zamknięte w eleganckiej formie Yoga 920. W ramach drugiej już, marcowej odsłony kampanii stworzyliśmy cykl artykułów. Opublikowaliśmy je na platformie blaber.pl, wraz z promocją w kanałach social media. Zwróciliśmy uwagę czytelników, na to, jak

wielofunkcyjny laptop zmienia sposób realizacji codziennych zadań. Pisaliśmy również o nagrodzonym designie Yogi 920, w postaci limitowanej edycji Vibes.

Do kampanii zaprosiliśmy influencera, autora bloga highlab.pl, opisującego nowinki z pogranicza aplikacji i sprzętu technologicznego. Uznaliśmy, że komunikat od marki na jego blogu najcelniej dotrze do grupy celu. Blogowy punkt widzenia, uzupełniliśmy krótkim materiałem video, który – jak sprawdziliśmy – doskonale angażuje użytkowników w kanałach społecznościowych.

Wybrane przez nas formaty przybliżały najciekawsze funkcje Yogi 920 oraz wzbudziły zaciekawienie jego możliwościami i designem. W ten sposób udało się nam utrwalić wizerunek marki Lenovo jako silnego gracza w segmencie laptopów premium.

9 633
udanych sesji użytkowników na stronie marki

3 materiały
dedykowane marce

4:09 min
średni czas na artykule

27 564
unikalnych odsłon materiałów kampanijnych

501 830
zasięg kampanii

Cele kampanii

Celem było wyeksponowanie korzyści, jakie niesie ze sobą korzystanie z Yogi 920. Cel ten zrealizowaliśmy tworząc angażujące materiały dedykowane marce: artykuły, video, publikacje na blogach oraz w kanałach social. W kreacjach kontekstowo wyeksponowaliśmy funkcje Yogi 920, które idealnie wpisują się w styl życia Millenialsów, geeków technologicznych, przedstawicieli zawodów kreatywnych i freelancerów.

Przejrzyście zaprojektowana struktura linków skłaniała czytelnika do odwiedzenia strony marki. Dzięki temu pozostała efektywna w kontekście głównego celu kampanii, jakim było skierowanie na landing page wartościowych użytkowników.

Materiały dedykowane marce

5 sytuacji, w których komputer zaskoczy Cię wszechstronnością

Innowacja na rynku komputerów - Lenovo YOGA 920

Materiały influencerów

Co kryje w sobie laptop konwertowalny?

http://highlab.pl/lenovo-yoga-920/

Obecność w social media

tech-facebook
Instagram_logo.svg

Wyniki

Oprócz przygotowania materiałów poświęconych drugiej odsłonie kampanii Yogi 920 zadbaliśmy o realizację wskaźników mediowych poprzez dotarcie do określonej grupy celu. W ten sposób kampania wygenerowała wysokie zaangażowanie na materiałach, co w rezultacie przełożyło się na wzrost zainteresowania produktem i wzmocnienie wizerunku marki Lenovo.

  • W ramach kampanii powstały 3 materiały
  • Dystrybuowaliśmy je na portalu Blaber, przestrzeni influencera oraz w kanałach social – Facebooku, Instagramie i na YouTube
  • Wartościowy ruch na stornie marki – 9 633 przejść z materiałów
  • Ponad 90% ruchu wygenerowanego było w grupie celu
  • Średni czas na wszystkich materiałach wyniósł 4:09 min
  • Szacowany całkowity zasięg kampanii – 501 830 użytkowników